خبرهای داغ:

ساماندهی بیش از ۸۰ درصد گلزار شهدای روستایی خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در هفته دفاع مقدس رزمایشی مشترک با سپاه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۷۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲

حسن نورانی امشب چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای گلزار شهدا و یادمان‌های شهدا که امامزادگان ما در خوزستان هستند ۴۱ پروژه در سطح استان تعریف شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد گلزار شهدای روستایی خوزستان ساماندهی شد.

او با اشاره به پروژه‌های فعال بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خوزستان، گفت: پروژه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان‌های سوسنگرد، هویزه، شادگان را دو هفته پیش آغاز شد و بدای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. 

وی با اظهار این‌که برای قطعه سوم شهدای گلزار شهدای اهوا سایبان و نورافکن نصب شد، افزود: در هفته دفاع مقدس پروژه نصب معماری سنتی اسلامی برای درب ورودی و دو طرف گلزارهای شهدای اهواز آغاز خواهد شد. 

نورانی یادآرو شد: یکی از موضوعات بسیار مهم هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا است که باید توجه و اهتمام بیشتری به آن داشته باشیم. 

او عنوان کرد: در سال جاری ۳۷۹۱ دیدار توسط دستگاه‌های استان از خانواده شهدا صورت گرفته است.

وی با اشاره به این‌که یادوار شهدای غریب در اسارت، ویژه شهدایی که به اسارت در آمدند و مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: یادوار شهدای غریب در اسارت در سطح کشور برگزار شده است و استان خوزستان اختتامیه کل یادوارهای شهدای غریب در اسارت را ۲۹ آبان‌ سال جاری در خوزستان با حضور معاون رییس جمهور برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار