پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پی رحلت آیت الله عباس محفوظی (رضوان الله تعالی علیه)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پی در گذشت آیت‌الله عباس محفوظی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) ،پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۵۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

 

پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پی رحلت آیت الله عباس محفوظی (رضوان الله تعالی الیه)

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان متن پیام تسلیتی در گذشت آیت‌الله عباس محفوظی از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) که شب گذشته در بیمارستان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت ،پیام تسلیتی صادر کرد .

 

پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پی رحلت آیت الله عباس محفوظی (رضوان الله تعالی الیه)

 

 متن پیام به شرح ذیل است ؛ 

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر ارتحال مرحوم آیت الله العظمی آقای محفوظی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

 

آن فقیه وارسته و استاد بزرگ حوزه، عمری را در راه تبلیغ دین، نشر معارف اسلامی و تألیف و تربیت شاگردانی متعهد و مکتبی سپری کرد و در این عرصه، منشاء آثار و برکات ارزشمند و جاودانه‌ای شد.

 

این شخصیت بزرگوار در میدان نهضت امام(ره) و انقلاب اسلامی و مبارزات با رژیم ستمشاهی و تحمل رنج‌ها در این مسیر پیشگامی ایشان آشکار و در مناصب گوناگون حوزوی و فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی حضور پیوسته و فعال داشته‌اند .

 

 

اینجانب ارتحال آن فقید سعید را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان خصوصاً حوزه علمیه، علما و اساتید و به بازماندگان محترم و فرزندان فاضل شأن تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای آن عالم فقید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.

 

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار