خبرهای داغ:

شهید شیرین کارآفرینی و ایجاد شغل با پرورش زنبور عسل

کار آفرین بسیجی مجید رستمی که در حوزه پرورش زنبور عسل در منطقه گیفان شهرستان بجنورد فعالیت دارد در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان خراسان شمالی بیان داشت: یکی از دلایل مهمی که باعث شده در طرح زنبور داری فعالیت داشته باشم این است که علاقه زیادی برای کمک به خود کفایی و ایجاد شغل دارم.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۷۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

در ادامه مجید رستمی که حالا یکی از افراد فعال در حوزه زنبورداری در استان می باشد اظهار داشت:نزدیک به ۸ سالی هست که  کار خودش را شروع کرده و  از یک کندو الان به ۴۰ کندوی زنبور عسل رسیده که در این مسیر از تسهیلات بسیج سازندگی هم استفاده کرده و یکی از عوامل موفقیت خود را همراهی بسیج سازندگی شهرستان بجنورد نام برده ولی وی برای پیشرفت در این حوزه و ایجاد شغل بیشتر از بسیج سازندگی استان درخواست همکاری بیشتری دارد.

وی افزود:من در حال حاضر با این فعالیتی که در حوزه پرورش زنبور عسل دارم برای کلیه اعضای خانواده ام ایجاد شغل داشتم و این رو یکی از موفقیت های خودم میدانم که در کنار خانواده هم مشغول کار و هم زندگی هستم.

این کارآفرین موفق بسیجی پیرامون میزان برداشت عسل بهاره و پاییزه بیان داشت:در طول سال به صورت تقریبی ۳۰۰ کیلو عسل بهاره و ۱۵۰ کیلو عسل پاییزه برداشت دارم از کندو ها که برای بالا بردن کیفیت عسل، سالی سه بار کندو ها را جابه جا میکنم و به مناطق دارای آب و هوای خوب فصلی منتقل می کنم.

وی در پایان پیرامون بازار فروش محصول خود افزود: عسلی که از کندو ها برداشت میکنم در سطح  بازار استان خراسان شمالی و در برخی موارد هم در سطح بازار تهران توزیع میکنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار