سرآغاز فصل مهر با رویداد نوشت البرز / برگزاری نمایشگاه فروش لوازم تحریر ایرانی

اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از راه اندازی نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۰۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج،  از راه اندازی دومین نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی با عنوان "نوشت البرز" خبر داد. اشتری ضمن اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی گفت: با توجه به استقبال شهروندان گرامی در سال گذشته از نمایشگاه نوشت البرز، این رویداد برای دومین سال متوالی در هفته پایانی شهریورماه برگزار خواهد شد.
سرآغاز فصل مهر با رویداد نوشت البرز / برگزاری نمایشگاه فروش لوازم تحریر ایرانی
این مسئول ابراز داشت: نمایشگاه نوشت البرز با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و با رویکرد اسلامی و همچنین عرضه و فروش اقلام مورد نیاز دانش آموزان با قیمت مناسب، از روز ۲۴ شهریور ماه تا ۶ مهر ماه در فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند و از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان، حضور شهروندان گرامی خواهد بود.

اشتری ضمن دعوت از عموم مردم شهر کرج جهت حضور و بهره مندی از نمایشگاه نوشت البرز، افزود: در این رویداد علاوه بر ارائه خدمات فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی، برنامه‌های متعدد و متنوعی نیز، نظیر رصد نجومی، قصه گویی، کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، بازی بومی و محلی و خانوادگی و...، در نظر گرفته شده که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار