خبرهای داغ:
سرهنگ روهینا عنوان کرد

خدمت‌رسانی تیپ انصار الحسین(ع) همدان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به زائران حسینی

همدان-معاون هماهنگ کننده تیپ انصار الحسین(ع) همدان از خدمت‌رسانی این یگان به زائران اربعین حسینی با توجه به رسالت خود در پاسداری از ارزش‌ها و حمایت از طرح‌های فرهنگی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
خدمت‌رسانی تیپ انصار الحسین(ع) همدان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به زائران حسینی

سرهنگ مهدی روهینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به خدمات تیپ انصار الحسین(ع) همدان در راستای پشتیبانی از مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی اظهار کرد: این یگان با توجه به رسالت خود در پاسداری از ارزش‌ها همواره از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و مجموعه‌های مذهبی حمایت کرده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات پشتیبانی از ۹ موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی بود که در انواع خدمات از موکب‌ها و زائران حسینی در ایام اربعین، پشتیبانی شد.

معاون هماهنگ کننده تیپ انصار الحسین(ع) همدان بیان کرد: برپایی سرویس بهداشتی و حمام صحرایی برای ۵ موکب، و برپایی چادر اسکان برای ۴ موکب نیز ار دیگر اقدامات انجام شده بود.

وی افزود: همچنین انواع اقلام مورد نیاز برای پذیرایی از زائران از جمله سماور، تریموس، منبع آب، سردخانه، کلمن آب، پالت آهنی، صندلی پلاستیکی و پتو برای موکب‌ها فراهم شد و بیش از ۳۰ هزار لیتر، به موکب‌ها در این ایام آبرسانی صورت گرفت.

روهینا عنوان کرد: چند دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از جمله جرثقیل برای جابجایی کانتینرها و اتوبوس و مینی بوس برای انتقال زائران به مرز خسروی در اختیار مجموعه‌های مربوطه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار