خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه خبر داد

نمایش فعالیت‌های فاخر پایگاه‌های مقاومت بسیج بهار در نمایشگاه طرح اسوه

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: فعالیت‌های فاخر پایگاه‌های مقاومت در نمایشگاه پایگاه‎های طرح اسوه در راستای سند اعتلای بسیج به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۹۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
نمایش فعالیت‌های فاخر پایگاه‌های مقاومت بسیج بهار در نمایشگاه طرح اسوه

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار در حاشیه بازدید از غرفه نمایشگاه پایگاههای اسوه سپاه شهرستان بهار در سالن ورزشی حوزه امام علی (ع) لالجین ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اظهار کرد: فعالیت‌های فاخر پایگاه‌های برتر حوزه‌های مقاومت در نمایشگاه طرح اسوه در راستای سند اعتلای بسیج و راهبرهای ۴گانه ی پیش روندگی، پیش برندگی، مردمی کردن حوزه دفاع و تعالی سازمانی با رویکرد مردم‌داری و مردم یاری در سطح غرفه‌ها ذیل قرارگاه ۱۱گانه به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها و فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت‌زدایی، علم آموزی و پژوهش، تربیت دینی و قرآنی، ورزشی، فرهنگی، بصیرت افزایی، اردوهای تعالی بخش و‌... برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: در پایان نمایش دو روزه این نمایشگاه از بین ۱۱غرفه پایگاه برتر حوزههای بسیج خواهر و برادر سپاه بهار دو غرفه منتخب و برگزیده خواهر و برادر شهرستان بهار به نمایشگاه استانی راه خواهند یافت.

وی افزود: امید است در راستای انجام وظایف و فعالیت‌های بسیج ادامه دهنده راه و یاد شهدا باشیم و قدمی برای پاسداشت خون شهدا برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار