خبرهای داغ:

روایت بانوی کار آفرینی که غرق در خوشنویسی است

بانوی کار آفرین هفتکلی گفت: کارآفرینان بسیاری در این مسیر ورود پیدا کردند که در گوشه و کنار کشور دیده می‌شوند، کافی است شیوه‌های جدید را پیدا کنند تا الگویی برای جوانان و افراد علاقمند به خوش نویسی شوند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
روایت بانوی کار آفرینی که غرق در خوشنویسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، مونا کلاکج بانوی ۳۸ ساله کارآفرین شهرستان هفتکل، که در زمینه خوش نویسی توانست سری بین سر‌ها درآورد، بانویی که پس از گذشت سال‌ها تلاش علاوه بر دست یابی به جایگاهی بالا در عرصه خوش نویسی و کسب درآمدی قابل توجه به یکی از کارآفرینان و ایجادکنندگان اشتغال برای علاقه‌مندان به این حرفه تبدیل شد.

این بانوی کارآفرین گفت: کارآفرینان بسیاری در این مسیر ورود پیدا کردند که در گوشه و کنار کشور دیده می‌شوند، کافی است شیوه‌های جدید را پیدا کنند تا الگویی برای جوانان و افراد علاقمند به خوش نویسی شوند.

کلاکج در ادامه افزود: ورودم به کار و کارآفرینی اتفاقی نبود، اما با کمترین امکانات وارد عرصه خوش نویسی شدم ولی اکنون توانستم به یکی از کارآفرینان و ایجادکنندگان اشتغال برای علاقه‌مندان به این حرفه تبدیل شد.

وی اظهار داشت: همیشه خوش نویشی حالم را خوب می‌کرد، در اتاقم وقتی با قلم سرگرم می‌شدم در قید زمان و مکان نبودم، بعضی وقت‌ها این قدر مشغول خوش نویسی می‌شدم که برای اطرافیانم هم این میزان علاقه جالب بود.

کلاکج در پایان گفت: کم کم متوجه شدم قلم و خوش نویسی مایه آرامش من هستند و توان این را در خودم می‌دیدم که بتوانم در این حوزه، کسب و کاری برای خودم به پا کنم به همین منظور با علاقه زیاد در این عرصه قدم برداشتم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار