خبرهای داغ:

کار آفرینی که جلوی در منزلش مغازه تخت فروشی شده است

کار آفرین شهرستان هفتکل که تنها در آمد و خرج خانواده اش را در خیابان در اوج گرما با درست کردن تخت به دست می‌آورد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
کار آفرینی که جلوی در منزلش مغازه تخت فروشی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، حسین ممبینی آقای ۶۰ ساله کارآفرین شهرستان هفتکل، که نزدیک ۴۰ سال است تنها در آمد و خرج خانواده اش را با درست کردن تخت حیاطی در جلوی منزلش به دست می‌آورد.

حسین ممبینی کار آفرین شهرستان هفتکل گفت: نزدیک ۴۰ سال است که هر روز جلوی در خانه ام سیم باز میکنم و تخت حیاطی درست میکنم، گاهی وقت‌ها که از اوج گرما خسته می‌شوم پسرم کمکم می‌کند.

وی در ادامه افزود: تنها در آمد و خرج خانواده ام را از این راه به دست می‌آورم، خداروشکر مردم شریف هفتکل هوایم را دارند و همیشه تخت‌های که درست می‌کنم زود به فروش می‌رسند.

ممبینی ادامه داد: بعضی وقت‌ها از شدت گرما حالم بد می‌شود، اما موضوع مهم این است که سختی به چشمم نمی‌آید، نه تنها مشکلات سد راهم نشد بلکه عزمم را برای ادامه دادن بیشتر کرد، به‌طوری‌که اصلا برایم مهم نبود چقدر هوا یا سیم‌های که باز میکنم داغ هستند.

وی اظهار داشت: طبیعی است هر کاری با پیروزی و شکست است و هیچ انسان موفقی نیست که طعم شکست را نچشیده باشد من هم از این قاعده به دور نیستم.

ممبینی در پایان گفت: پس از گذشت این سال‌ها و حضور در این حرفه کاملا این آثار را در زندگی‌ام حس کردم و کاملا از حضور در این راه چه از نظر مادی و چه معنوی راضی هستم، هر لحظه خدا را شکر می‌کنم و مطمئنم به یاری خداوند بهترین‌ها برای انسان رقم می‌خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار