خبرهای داغ:
مشاور عالی هوا فضای سپاه؛

راز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس اخلاق و ایثارگری بود

راز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس اخلاق و ایثارگری بود
سردار خلخالی بیان کرد : بخش مهمی از راز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس علیه دشمن بعثی را اخلاق و ایثارگری دانست .
کد خبر: ۹۶۲۶۸۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سردار کلام الله خلخالی در یادواره ۱۲۲ شهـــــــــید شهر زیاران و حومه از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک که در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس قبل از شب عملیات مشغول دعا ، استغاثه، خواندن نماز شب و وصیت نامه نوشتن و اخلاق مداری و مهرورزی به یکدیگر بودند.

 

وی افزود: پدافند هوایی سپاه نیروهای تخصصی در زمان هشت سال دفاع مقدس از عقبه جبهه حتی در شهرهای مرزی تا پنج کیلومتری خط مقدم و ۵۰۰ متری دشمن حضور یافته بودند و با رژیم بعثی مبارزه می‌کردند.

 

مشاور عالی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اصول جنگی اصل غافلگیری بود که رزمندگان رعایت می‌کردند و هر شب رزمندگان آماده برای عملیات بودند.

 

خلخالی اضافه کرد: رزمندگان می‌دانستند که خطر در پیش است و با دل کندن از دنیا هر شب منتظر عملیات بودند تا با دشمن تا دندان مسلح مبارزه کنند و از خاک و این مرزو بوم دفاع کنند.

 

وی بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی بیش از ۲۱۳ عملیات در طول ۱۲۰۰ کیلومتر در سرزمین ما انجام شد که ۱۲۶ عملیات مهم با همت بلند و پایمردی جوانان و دست خالی رزمندگان و فرماندهان باغیرت و شهادت طلبی رزمندگان و تاکتیک خاص انجام شد که به روایتی ۵۲ کشور و تا ۸۳ کشور تحت نفوذ غربی‌ها به صدام کمک می‌کردند تا انقلاب را پایمال کنند.

 

مشاور عالی هوافضای سپاه پاسداران بخش مهمی از راز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس علیه دشمن بعثی را اخلاق و ایثارگری دانست و ادامه داد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس و خط مقدم به گونه‌ای حرکت می‌کردند که به اعتبار ملت صدمه وارد نشود و اصل غافلگیری را رعایت می‌کردند و با توکل بر خدا، خط سیدالشهدا علیه السلام و شهادت طلبی برای مملکت و عزت کشور مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار