خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاضلیان:

مساله اصلی امروز جهان اسلام فلسطین وغزه است

همدان-خطیب موقت نماز جمعه همدان با بیان اینکه دشمنان در برابر وحدت مسلمانان نمی‌توانند کاری کنند، گفت: مساله اصلی امروز جهان اسلام فلسطین وغزه است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۶۶
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
مساله اصلی امروز جهان اسلام فلسطین وغزه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه غرب نه تنها کشتار مسلمانان را نظاره کرده و سکوت می کند بلکه از نسل کشی فلسطینیان نیز حمایت می‌کند، اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید با هم متحد شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان در برابر وحدت مسلمانان نمی‌توانند کاری کنند، افزود: مساله اصلی امروز جهان اسلام فلسطین وغزه است.

خطیب موقت نماز جمعه همدان در ادامه از اینکه مردم عراق از میلیون‌ها جمعیت در اربعین پذیرایی کردند، قدردانی کرد و با تبریک سالروز آغاز امامت قائم آل محمد امام زمان (عج)، اظهار کرد: انتظار ظهور یعنی فراهم کردن زمینه ظهور که همان کمک به جبهه مقاومت است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود اظهار کرد: مومن باید حسن خلق داشته باشد که در چهره، گفتار و رفتار مشخص باشد.

فاضلیان با بیان اینکه در تقوی الهی باید از مکروهات نیز خودداری کرد، گفت: خداوند مومنان را به تقوا سفارش کرده است تا رستگار شوند.

وی با اشاره به احادیث در باره افضل اعمال تصریح کرد: بهترین اعمال زهد در دنیا، ایمان به خدا، اجرای عمل با سختی، خوشحال کردن مومن، محبت در راه خدا، زیارت امام حسین(ع) و انتظار فرج است.

خطیب موقت نماز جمعه همدان اضافه کرد: نیتی که در راه خدا باشد نیز بهترین عمل و انجام وظیفه است.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه ازدواج جوانان را آماده کرد، یادآور شد: بر اساس احادیث بهترین ازدواج، ساده‌ترین آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار