خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

گفتمان انقلاب مسئله فلسطین را در جهان زنده کرد

همدان-امام جمعه بهار احیای مسئله فلسطین را در برابر راهبرد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه گفتمان انقلاب عنوان کرد و گفت: گفتمان انقلاب مسئله فلسطین را در جهان زنده کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
گفتمان انقلاب مسئله فلسطین را در جهان زنده کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه شهر بهار اظهار کرد: وظایف منتظران در عصر غیبت همچون، کسب معارف مهدوی و بُعد شناختی نسبت به ایشان است.

وی با اشاره به وظایف‌ منتظران در عصر غیبت امام زمان(عج) بر لزوم توسل و پیوند قلبی با امام و حُب اهل بیت(ع) و بغض به دشمنان ایشان افزود: تبعیت از نایب امام زمان در زمان غیبت از وظایف منتظران است و نایب امام زمان(عج)، ولی فقیه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است.

امام جمعه شهرستان بهار فرمان‌پذیری و تبعیت از ولی فقیه را لازمه سنجش میزان تبعیت پذیری از ولی معصوم عنوان کرد و گفت: رهبر انقلاب به استفاده از نظر کارشناسان و کار کارشناسی تأکید دارند و آن‌چه که حکم‌رانی خردمند از آن بهره می‌برد، کار کارشناسی اندیش‌مندان است که باید با علم و عقلانیت کار را با آن مزین کرد.

وی ابزار مهم دشمن در برابر انقلاب اسلامی را اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: دشمن در جنگ نظامی در برابر انقلاب راهبردی نداشته و تلاش خود را بر مسئله مهم کنونی کشور یعنی اقتصاد معطوف کرده است که مسئولان باید در موضوع اقتصاد که مورد تأکید رهبر انقلاب است تمام تلاش و کوشش خود را به‌کار ببرند.

مصباح تضعیف جمهوری اسلامی را راهبرد و استراتژی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن از راه اقتصاد برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران راهبردهای خود را پیاده‌سازی می‌کند و باید این موضوع مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی احیای مسئله فلسطین را در برابر راهبرد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نتیجه گفتمان انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب مسئله فلسطین را در جهان زنده کرد و مانع از به‌ثمر رسیدن اهداف شوم استکبار شد.

خطیب جمعه بهار افزود: نگاه روئسای جمهور کشورهایی چون مصر و  ترکیه در برابر فلسطین نگاه عمل‌گرایی و منفعت طلبانه بوده و هیچ نگرانی اصلی در این موضوع ندارند.

وی به موضوع تفکیک حوزه انتخابیه شهرستان بهار و کبودراهنگ پرداخت و افزود: امیدواریم در مجلس جدید به این موضوع رسیدگی شود تا با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت دو شهرستان، نماینده بتواند به حوزه انتخابیه خود بیشتر رسیدگی کند.

مصباح گفت: جابه‌جایی‌ها در این مقطع زمانی در شهرستان جای تأمل و سئوال دارد که نیروی متعهد و ارزشی در این زمان جابه‌جا می‌شود که باید پرسید اگر این نیرو ناکارآمد بود، چرا پیش از این جابه‌جا نشد و در آستانه ورود دولت جدید این‌کار انجام می‌شود؟

وی تصریح کرد: چرا باید نظام و انقلاب هزینه کارهای برخی را بدهند؟ انقلاب را هزینه کارهایمان نکنیم و دلواپس انقلاب و نگران آن باشیم که کسی به انقلاب بدبین نشود و اجازه دهیم دولت جدید هر آن‌چه که خود می‌داند انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار