خبرهای داغ:

رشادت‌های ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و سلحشوری‌های مردان و زنان غیور این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۸۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه ، دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و سلحشوری های مردان و زنان غیور این مرز و بوم دانست و گفت ؛ با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و حاکمیت اسلام ، از همان ابتدا دشمنان در سعی و تلاش بوده اند این پیروزی ارزشمند به نتیجه مطلوب خوب نرسد و هجمه های دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی با انجام ترور های کوردلانه و بخصوص تحمیل جنگ تحمیلی ۸ ساله دفاع مقدس و تا کنون تحریم های اقتصادی و ... بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان ادامه داد: در حال حاضر کشور عزیزمان به برکت خون شهدا و بهره گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس بخصوص اعتماد به قشر جوانان دارای جایگاه ویژه ای در زمینه های نظامی ، علمی، اقتصادی و... در سطح دنیا میباشد .و باید در این هفته به نسل جوان و نوجوان بخصوص مسئولین یادآوری شود چگونه امروز در جایگاه ویژه ای در دنیا قرار گرفته ایم. 

قاسمی خشاب در ادامه افزود: در حال حاضر در جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته‌ایم که این جنگ فاصله زیادی با جنگ تحمیلی ندارد.

وی تأکید کرد: دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بودند و در جنگ ترکیبی امروز هم این هدف را دنبال می‌کنند. 

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهدا و رشادت های ایثار گران، جانبازان و رزمندگان در هفته دفاع مقدس، با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه با عنوان های گوناگون در سطح شهرستان توسط رده های بسیج و سپاه ، کانون های اقشاری و... اجرا خواهد شد .

وی ادامه داد: برنامه هایی از قبیل تجلیل از ۲۰۰ نفر از رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، صبحگاه مشترک نیرو های مسلح ، برگزاری یادواره‌های شهدا بخصوص شهدای ترور ، اعزام گروه های جهادی پزشکی و سازندگی به مناطق کم‌برخوردار، توزیع کمک‌های مؤمنانه در راستای بسته های معیشتی ، نوشت افزار ، اهداء کولر و ۳۰ سری جهیزیه به زوج های جوان ؛ افتتاح ۵ باب منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی سپاه و پالایشگاه خلیج فارس در راستا محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی، بومی و محلی ، غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار