خبرهای داغ:

ایران اسلامی در خط مقدم دفاع از حقوق زنان و کودکان غزه است

استاندار خوزستان گفت: ملت بیدار ایران برای حمایت از فلسطین و غزه و دفاع از حقوق زنان و کودکان مظلوم همواره در خط مقدم است در حالی که برخی کشورهای مدعی دموکراسی، مردم خود را برای حمایت از غزه سرکوب می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۹۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی با گذشت ماه‌ها، همچنان ادامه دارد و خانواده‌های زیادی عزیزان خود را از دست داده و بی سرپناه شدند اما جوامع جهانی هنوز نسبت به این رژیم کودک کش واکنش جدی نشان نداده است.

وی افزود: حمایت‌های متعدد آمریکا از این رژیم جنایتکار باعث شده که نتانیاهو حتی جواب تماس آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را ندهد و این نشان دهنده گستاخی و دیکتاتوری محض این رژیم جعلی است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: چند روز پیش حتی در زیر بمباران این رژیم جنایتکار تعدادی از اعضای سازمان ملل نیز کشته شدند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی تمامی کشورهای جهان باید این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و تصمیم قاطعی برای جلوگیری از این کودک‌کشی بگیرند.

حسینی محراب گفت: امروز نیز در سراسر استان خوزستان شاهد راهپیمایی ضد استکبار جهانی و صهیونیستی بودیم که این ندای کوبنده شیعیان است که صدای مظلوم را به گوش جهانیان می رساند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک حمایت های مادی و معنوی ایران اسلامی از مردم مظلوم غزه همچنان ادامه دارد و امید است به زودی مردم مظلوم فلسطین از این روزهای سخت عبور کنند.

جمعی از مردم انقلابی اهواز روز جمعه همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار