حسینیان: خدا را شاکریم که در این زمینه سپاه کربلا مازندران توانست مثمر به ثمر واقع شود و این طرح امروز به عنوان یک طرح ملی قلمداد می شود و بعنوان یک الگو و حرکت جدید از آن استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۰۴
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسینیان "مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا" از طرح موفق پنج شنبه های امید می گوید: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران با هدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب از سال 1401 اقدام به تهیه طرحی کرد که در آن بسیج و مجموعه بسیج بتواند در حوزه رفع موانع تولید، اقدام موثری در کارگشایی از مجموعه های کارفرمایی، شرکت ها و کارخانجات داشته باشد.

حسینیان از طرحی نام پنج شنبه های امید نام می برد و ادامه می دهد: یکی از این اقدامات و طرحی که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران آن را پیاده سازی نمود، طرح پنج شنبه های امید بود برطبق این طرح، تیم اقتصادی ما یک هفته زودتر از تاریخ مقرر، برای سرکشی به آن شرکت ها و مجموع های تولیدی که دچار آسیب هستند، میروند و معایب، نواقص، نیازمندی ها و مشکلات آن تولیدی را احصا میکنند و برای هفته ی بعد برای ما مسجل میشود که مثلا این شرکت یا مجموعه ی تولیدی که قرار است حضور پیدا کنیم چه مشکلاتی وجود دارد برای مثال یک شرکت ممکن است مشکلات مالیاتی داشته باشد، بنابراین مدیرکل مالیاتی را با خود همراه می کنیم و به صنعت مورد نظر می رویم.  یه شرکت ممکن است برقش دچار مشکل باشد و یا سایر مشکلات.. که ما براساس نوع مشکل، مسئول آن قسمت را با خود برای سرکشی به آن تولیدی همراه می کنیم.

وی افزود: اجرای این طرح مسبب اتفاق های خوبی شد و ما توانستیم در حد بضاعت اندک خودمان در مجموعه با هدف گذاری که از قبل داشتیم، گره از کار مجموعه های تولیدی باز کنیم و به موجب این طرح مشکلات نزدیک به 60 مجموعه ی تولیدی احصا شد و تا حد زیادی هم این مجموعه ها مشکلاتشان کاسته شد یا از تعطیلی شان جلوگیری شد و یا برای افزایش توان تولید به انها کمک کردیم.

حسینیان در پایان بیان داشت: خدا را شاکریم که در این زمینه سپاه کربلا مازندران توانست مثمر به ثمر واقع شود و این طرح امروز به عنوان یک طرح ملی قلمداد می شود و بعنوان یک الگو و حرکت جدید از آن استفاده می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار