در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مطرح شد

اعزام دانش آموزان خراسان شمالی به راهیان نور در آبان ماه آغاز می شود

اعزام دانش آموزان خراسان شمالی به راهیان نور در آبان ماه آغاز می شود
نشست فصلی کمیته هماهنگی و پشتیبانی  بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی  با حضور معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان و مدیرکل آموزش وپرورش استان و مسئول سازمان بسیج دانش آموری در تاریخ 1403/06/21 برگزار گردید
کد خبر: ۹۶۲۷۱۰۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش وپرورش در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان ،با اشاره به اعزام 3600 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان خراسان شمالی به مناطق جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور سال تحصیلی گذشته ، گفت: این میزان ،معادل نیمی از مجموع اعزامیها از استان بوده است.

وی با قدردانی از همراهی سپاه و بسیج در اجرایی برنامه های مختلف به ویژه اردوههای راهیان نور افزود: در سال تحصیلی جدید 3000 دانش آموز از ابتدای آبانماه امسال در قالب اردوههای راهیان نور راهی مناطق عملیاتی می شوند.

سرهنگ حاتمی معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی نیز با تاکید بر غنی سازی محتوایی برنامه های راهیان نور گفت: اعزام شوندگان به این اردو ها ،به عنوان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس نقش آفرینی خواهند کرد.

رسول افضل جو مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه امسال هم 10 کاروان 300 نفره از دانش آموزان راهی مناطق جنوب کشور می شوند گفت: اعزام این کاروانها از 30 مهر آغاز و تا 12 آذر ماه ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار