خبرهای داغ:
سردار صابری مقدم:

برگزاری‌ مسابقات مهارت‌آموزی‌ سربازان، به کیفی‌سازی مهارت‌آموزی‌ها کمک می‌کند

سردار صابری مقدم گفت: برگزاری‌ مسابقات مهارت‌آموزی‌ سربازان، به کیفی‌سازی مهارت‌آموزی‌ها کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۰۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «صابری مقدم» جانشین نیروی انسانی سپاه طی‌سخنانی در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه شرق تهرا اظهار کرد: سالانه تعداد قابل توجهی بالغ بر چند صد هزار نفر از جوانان کشور برای مشارکت در دفاع و امنیت کشور به خدمت مقدس سربازی و نیروهای مسلح اعزام می شوند.

وی افزود: همه این افراد بعد از خدمت سربازی وارد اجتماع و بازار کار می شوند لذا فرصت بسیار خوبی است که حسب تدبیر فرمانده معظم کل قوا از این فرصت استفاده کرده و به آنها مشاوره داده و آموزش های مناسب با بازار کار را به آنها ارائه دهیم تا بعد از خدمت به صورت افرادی موثر وارد بازار کار شوند.  

سردار صابری مقدم  تصریح کرد: از 7 سال پیش نیروهای مسلح و سپاه پاسداران موضوع مهارت آموزی را در دستورکار قرار داده و سالانه چند ده هزار نفر این آموزش ها را طی می کنند.  

وی گفت: مسابقات مهارت اموزی که امسال سال دوم برگزاری آن خواهد بود، فرصت خوبی است که به کارکنان وظیفه، خانواده‌هایشان و جامعه این اطلاع رسانی انجام شود که آنها در کنار مشارکت در دفاع از کشور و تامین امنیت آن، فرصتی برایشان فراهم شده تا مهارت شغلی کسب کرده و وارد جامعه شوند.  

جانشین نیروی انسانی سپاه یادآور شد: مسابقات مهارت آموزی کمک می کند که کارکنان وظیفه در رقابتی به صورت کیفی و استاندارد در سطوح شهرستان، استانی و بعد هم سازمانی و نهایتا مرحله کشوری  حضور پیدا کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: ما با برگزاری  این مسابقات به ضعف‌های خود واقف شده و نسبت به جبران آن اقدام خواهیم کرد و به کیفی سازی  مهارت‌ها و استاندارد برگزار کردن مسابقات نیز نائل خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار