خبرهای داغ:

کار آفرینی با طعم لواشک

بانو کار آفرین شهرستان هفتکل گفت: با خشک کردن میوه‌ها با روش‌های خانگی در انباری خانه لواشک با طعم‌های مختلف درست میکنم و کمک خرج همسرم هستم.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۱۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کار آفرینی با طعم لواشک

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، زهرا لرکی بانوی ۳۷ ساله کار آفرین هفتکلی، نزدیک ۸ سال است که در انباری منزلش با روش‌های خانگی و میوه‌های مختلف لواشک درست می‌کند و همراه همسرش خرج خانواده را می‌دهد.

این بانوی کارآفرین هفتکلی گفت: با خشک کردن میوه‌ها با روش‌های خانگی در انباری خانه لواشک با طعم‌های مختلف درست میکنم و کمک خرج همسرم هستم.

لرکی ادامه داد: امروزه شرایط اقتصادی جامعه به خصوص قشر متوسط و ضعیف طوری است که نیاز است زن و مرد در اقتصاد خانواده با یکدیگر همکاری کنند و در رابطه با مشاغل خانگی نیز چنین بحثی کاملا آشکار است.

لرکی اظهار داشت: امروزه فرصت‌های شغلی و کسب و کار‌های پرسود بسیار خوبی وجود دارد که با سرمایه‌ی کم می‌توان به درآمدزایی رسید، کسب و کار‌های کوچک می‌تواند سود و مزایای زیادی داشته باشد و در عین حال نیاز به سرمایه‌ی زیادی ندارند.

وی در ادامه افزود: یکی از کار‌هایی که می‌توان با سرمایه اندک و مکان کوچک در منزل راه‌اندازی کرد درست کردن لواشک و خشک کردن میوه‌ها است.

لرکی ادامه داد: مردم می‌توانند برای بهبود وضعیت اقتصادی و کیفیت زندگی خود به راه اندازی کسب و کار‌های کوچک بپردازند، اگر کسب و کار را به صورت خانگی شروع کنند در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود، زیرا دیگر نیازی به پرداخت اجاره و قبض‌های آب و برق به صورت جداگانه نیست.

وی در پایان گفت: در کنار ترشی، لواشک پرطرفدارترین خوراکی است که به راحتی فروخته می‌شود و می‌توان آن را در خانه انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار