آیین ازدواج ۲۸ زوج پاسدار در سمنان برگزار شد

آیین جشن پیوند آسمانی ۲۸ زوج پاسدار سپاه استان سمنان همزمان با سالروز ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) و خدیجه کبری (س) با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۱۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

آیین ازدواج 28 زوج پاسدار در سمنان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری از سمنان، آیین جشن ازدواج آسان 28 زوج پاسدار سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور خانواده های این زوج ها و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
 سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در حاشیه مراسم جشن ازدواج پایوران سپاه استان سمنان  با اشاره به برگزاری جشن ازدواج 28زوج پاسدار در سمنان، اظهار کرد: این جشن با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد.
وی با بیان اینکه ازدواج سنت  حسنه نبوی است، گفت: همانطور که می دانیم سمنان جزو استان هایی است که نرخ فرزندآوری در آن پایین است و از سویی دیگر میانگین سنی مردم این استان از سطح میانسالی به پیری در حال نزدیک شدن است؛ بنابراین باید اقدامات و راهکارهای لازم در راستای رفع این معضل با جدیت دنبال و عملیاتی شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به برنامه های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تسهیل گری آن اشاره کرد و گفت: اعطای وام ازدواج و وام خرید کالا و  همچنین تشویقات نقدی و سفرهای زیارتی از جمله خدماتی است که مجموعه سپاه استان سمنان برای همکاران خود در راستای ترویج و تسهیل ازدواج آسان در نظر گرفته است.
سردار شوقانی عنوان کرد: نرخ  ازدواج با توجه به اقدامات انجام شده از سوی سپاه استان سمنان نرخ افزایشی و مثبت است.
وی بیان کرد: در نظر داریم در هفته بسیج امسال جشن ازدواج 2 هزار زوج بسیجی را در استان سمنان برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار