یادداشت//

کوچه را آب زنید امیر به مرخصی آمده/ اما اینبار برای مادر امیر تابوتی بی جان آورده اند+عکس و فیلم

امروز امیر ابراهیم زاده به دیدن پدر و مادرش آمده اما افسوس که والدینش باید تابوت بی جانش را در بغل بگیرند و او را آرام در خانه ابدیش بخوابانند. امیر آمده اما نمی تواند اشک های مادرش را از روی گونه اش پاک کند و از دستپخت مادر تعریف کند. مادرش آرزو داشت سربازی امیر تمام شد رخت دامادی برایش بخرد اما امروز او را در کفن بدرقه کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۴۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، امروز مادر شهدا هم نوا با مادر امیر ابراهیم زاده سوگواری می کنند اما آهسته اشک می ریزند تا دشمن احساس خوشحالی نکند آخر فرزندانشان در راه دفاع از ناموس و وطن رخت آخرت پوشیدند و این افتخار است که نام شهید را بر مزارشان حک کرده اند.
همرزمان امیر آمده اند تا برای آخرین بار با او خداحافظی کنند. فرمانده باید نامه اتمام خدمت امیر را امضا کند و پدر و مادرش او را برای همیشه به دل خاک بسپارند چقدر امروز سنگین است برای خانواده ای که چشم به راه آمدن فرزندشان بودند. ماشین حامل پیکر امیر وارد روستای صفی آباد شد و چه دل های که از این ورود شکست، اشک ها جاری شد اما چه بزرگ مردانه پدر امیر به تروریست ها اعلام کرد: پسر من تنها نیست، همان‌طور که آن روز ۳ تا امیر ابراهیم زاده دیگر هم آنجا شهید شدند این مملکت پر از امیر ابراهیم‌زاده ها است.

این پدر داغدار می گفت: امیر پنج روز قبل از شهادتش اینجا پیش ما بود و بعد برای ادامه خدمت سربازی راهی میرجاوه شد خبر شهادتش را شنیدیم و به دشمن می گوییم مردم ایران ترسی از آنها ندارند و حاضر هستم تا سه پسر دیگر خود را هم فدای خاک وطنم کنم .

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان خراسان رضوی هم در یادداشتی خطاب به مادر شهید ابراهیم زاده نوشت: مادر عزیزم سلام، درک اینکه چه در دل داری و چه به شما در یکی دو شب گذشته و اکنون در مراسم تشییع فرزند شهیدتان می گذرد برای ما غیر ممکن است و تنها مادران گرانقدر شهدا می توانند این لحظات شما را درک کنند .

اما بدانید که تک تک مردم متعهد، ولایی وقدرشناس ایران اسلامی در کنار شما و خانواده گرانقدر شما برای اقتدار ایران اسلامی تلاش خواهند نمود.

مرزبانان و همرزمان فرزند شهیدتان در مجموعه فرماندهی مرزبانی و سایر نیروهای مسلح مقتدرانه در راستای ادامه راه این شهید والامقام و سایر شهدای ایران اسلامی بی وقفه تلاش خواهند نمود و در این مسیر مایوس نخواهند شد، مطمئن باشید این مجاهدت ها و تلاش ها ادامه خواهد یافت تا ظهور امام زمان عجل الله.. ان شاالله.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار