جشنواره فردخت فرصت برای تولید آثار فاخر است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در خصوص ضرورت و اهمیت جشنواره فردخت گفت: برگزاری این دست از جشنواره‌ها می‌تواند در راستای فرهنگ ما تأثیرگذار باشد و فرصت مناسب برای تولید آثار فاخر است.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۴۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه هماهنگی نمایشگاه فردوخت و اهدا حکم اعضای اجرایی این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان و مسئول بسیج جامعه زنان و اعضایی اجرایی در سنندج برگزار شد.

 سعید شعبانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: در خصوص ضرورت و اهمیت این جشنواره باید گفت برگزاری این دست از جشنواره‌ها می‌تواند در راستای فرهنگ ما تأثیرگذار باشد.

 وی گفت: در پایان هفته دفاع مقدس و تحت عنوان برنامه‌های هفته دفاع مقدس این نمایشگاه به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

 شعبانی بیان داشت: از آثار برتر این نمایشگاه در هفته بسیج و در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل خواهد آمد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس گفت: برای برپایی نمایشگاه در خانه کرد بازدید برای عموم آزاد خواهد بود؛ اما جامعه هدف ما در این نمایشگاه باید یکی تولیدکنندگان و یکی سرخوشه‌های تولیدی باشند تا به‌واسطه آنها آثار برتر و هر آنچه که باحجاب و عفت زن ایرانی مغایرت دارد در جامعه نشر داده شود.

 وی گفت: ما در استان تولیدکنندگان بسیار خوبی داریم که آثار فاخر تولید می‌کنند؛ اما قدرت فروش و رقابت در بازار را ندارند که باید در این راستا به همه تولیدکنندگان کمک شود.

 در ادامه بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: باتوجه‌به اینکه فرصت ثبت‌نام در این جشنواره تا ۲۰ مردادماه بود حدود ۱۴۸ نفر ثبت نامی در سراسر استان چه خانم و چه آقا در بحث طراحی و دوخت مانتو ایرانی‌اسلامی شرکت به عمل آوردند.

 وی گفت: در این راستا دو مورد کارگاه توانمندسازی برای شرکت‌کنندگان در طرح با همکاری سازمان ملی مهارت برگزار شد.

 وی در پایان افزود: این جشنواره مصادف با هفته دفاع مقدس به مدت ۳ روز در خانه کرد برگزار خواهد شد و در پایان به بهترین طرح‌ها بر اساس چهارچوبی که در سراسر کشور تعریف شده انتخاب و در هفته بسیج به اختتامیه جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

 سرکانی در پایان خاطرنشان کرد امیدواریم با همکاری بسیج اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت و همکاری بسیاری دیگر از سازمان‌ها و نهاد‌ها بتوانیم در مورد مانتوی ایرانی‌اسلامی به تولید انبوه برسیم.

 در پایان هر کدام از اعضایی کارگروه در مورد برگزاری هر چه‌بهتر این جشنواره به تبادل نظر پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار