خبرهای داغ:

کانون فرهنگی هنری شهرستان خوسف افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری جوانان شهرستان خوسف با حضور مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا (ع) استان، ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف و جمعی از مسئولان، مربیان و بسیجیان افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۱۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، امروز (۲۵ شهریور) کانون فرهنگی هنری جوانان شهرستان خوسف امروز با حضور جناب سرهنگ صادق، مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا (ع) استان، جناب سرهنگ ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف و جمعی از مسئولان، مربیان و بسیجیان افتتاح گردید.

در ابتدای مراسم جناب سروان سیفی مسئول فرهنگی ناحیه بسیج خوسف ضمن خیر مقدم به حضار گفت: مهمترین رسالت کانون در حال حاضر آموزش بسیجیان مستعد در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری است و در این راستا کلاس های آموزشی از جمله کلاس های هوش مصنوعی، خوش نویسی، آموزش رایانه و... برگزار می گردد.

مسئول فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) استان در این مراسم ضمن اشاره به این موضوع که باید به تاثیر کار فرهنگی باور داشته باشیم گفت: هدف اصلی از ایجاد و افتتاح این کانون ها بحث توانمندسازی بسیجیان و جوانان شهرستان در موضوعات فرهنگی و هنری است و لذا این کانون می بایست تبدیل به پاتوقی برای بسیجیان مستعد در زمینه های فرهنگی و هنری باشد تا با تولیدات خودشان بتوانند در عرصه شهرستان اثرگذار باشند.

جناب سرهنگ ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوسف نیز با اشاره به وجود استعداد های فراوان فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اضافه کرد: باید به وجود جنگ نرم باور داشته باشیم و با تمام قوا در مقابل این هجمه خودمان را تقویت نموده و ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار