خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه پیشگیری از طلاق

کارگاه آموزشی «پیشگیری از طلاق و آموزش‌های مرتبط با نهاد خانواده» با حضور امام جمعه موقت هفتکل در جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۲۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
برگزاری کارگاه پیشگیری از طلاق

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، کارگاه آموزشی «پیشگیری از طلاق و آموزش‌های مرتبط با نهاد خانواده» با حضور حسین راشدی اصل امام جمعه موقت هفتکل به همت پایگاه بسیج کارمندی شهید چرومی در جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل برگزار گردید.

حسین راشدی اصل امام جمعه موقت شهرستان هفتکل گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق و آموزش‌های مرتبط با نهاد خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع طلاق، ایجاد انگیزه در زوجین، آموزش مهارت‌های زندگی و برطرف کردن مشکلات زوجین برگزار شده.

وی ادامه داد: مهارت‌های اساسی زندگی هر چند به ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد ولی خیلی از مشکلات افراد آشنا نشدن با همین مهارت‌ها است.

راشدی اصل در ادامه افزود: ابراز محبت زبانی بزرگ‌ترین عامل موفقیت در روابط خانواده‌ها است و زن و شوهر باید چه از طریق چشمی و چه از طریق قلبی نسبت به هم توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: که اگر زن و مرد قدرت و مهارت درست صحبت کردن، درک متقابل و محبت کردن را داشته باشند، هیچ گاه زندگی به طلاق منجر نمی‌گردد.

راشدی اصل با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین اهداف ازدواج تشکیل خانواده است، گفت: این هدف، بیانگر این است که تمام علت‌ها و انگیزه‌های ازدواج مانند پاسخ به نیاز‌های روحی روانی، حفظ نوع بشر و تولید نسل سالم و پاک باید در چارچوبی به نام خانواده تأمین شود، خانواده کانون محبت و عاطفه است.

وی در پایان گفت: ازدواج باید دارای مجموعه‌ای از اهداف انسانی و مقدس باشد که در سایه آن به همه نیاز‌های انسان جواب داده شود و مسیر زندگی به طرز صحیح طی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار