خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
سردار رفیعی آتانی گفت: امسال ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص و ۹۰۰ ریز برنامه ذیل این ۳۰۰ عنوان برنامه در ایام دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، با حضور اصحاب رسانه های جمعی استان قزوین با محوریت تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس، در سالن شهید پرویز دفتر فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد. 

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با تبیین برنامه‌های متنوعی سپاه استان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: نمایشنامه وعده صادق کار بزرگی است که از بیست و پنجم شهریورماه آغاز شده است. همچنین پنجم مهرماه میزبان سرلشگر پاسدار رحیم صفوی هستیم و چند برنامه هفته دفاع مقدس با حضور ایشان اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: تجلیل از چهره های برجسته قزوین در دفاع مقدس و همچنین اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان و بسیجیان، رژه روز سی و یکم شهریور ماه که لشگر ۱۶ زرهی قزوین میزبان نیروهای مسلح عزیزمان است از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: دیدار با امام جمعه قزوین با حضور شورای فرماندهی، برگزاری یادواره‌های متفاوت در سطح پایگاه، حوزه و نواحی کل استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، نخبگانی، بازدید و سرکشی از خانواده‌های عزیز شهدای سپاهی و بسیجی از جمله اقداماتی است که برنامه‌ریزی شده است.

 

وی تشریح کرد: سال گذشته از ۱۷۰۰ خانواده شهید عزیز بسیجی و سپاهی بازدید و سرکشی کردیم و جزو رده‌های اول در سطح کشور بودیم و امسال نیز ۲۱۰ تیم را در قالب هر تیم ۳ الی ۴ نفره ساماندهی کردیم تا در کل استان و دورترین نقاط از تمام خانواده‌های شهدایی که در قزوین مستقرند از آنها سرکشی و بازدید صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: همچنین برنامه‌های هنری‌ از جمله رونمایی از لوگوی ستاد کنگره شهدای قزوین تدارک دیده شده است و هر پایگاه هم یک برنامه شاخصی دارد و همچنین امسال ۳۰۰ برنامه شاخص و ۹۰۰ ریز برنامه ذیل این ۳۰۰ عنوان برنامه در ایام دفاع مقدس اجرا می‌شود.

 

وی بیان کرد: به همه فرماندهان ابلاغ کرده ایم که هر برنامه‌ای که انجام می‌شود باید با مشارکت و حضور مردم باشد؛ مردم خودشان طراح، مجری و شرکت کننده باشند و بسیج و سپاه تسهیلگر این امور باشند.

 

وی افزود: کار سپاه این است که ارتباط خود را با مردم عزیز پیوسته و وابسته نگه دارد؛ سردار سلامی می‌گوید: سپاه مثل ماهی است، حیات این ماهی به دریا و محبت مردم است و حیات و استمرار گرامیداشت هفته دفاع مقدس وصل شدن به دریای عاطفه، محبت و پشتیبانی مردم است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار