پویش همه حاضر در استان البرز اجرا شد

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید پویش همه حاضر با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی البرز در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۴۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، وجیهه محمدی مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار کرد: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد. 

پویش همه حاضر در استان البرز اجرا شد

وی گفت: ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز دولتی تابعه و همچنین ستاد اداره کل بهزیستی استان کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و به دست مددجویان نیازمند تحت پوشش می‌رسانند.

محمدی فلاح افزود: این بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل کیف و لوازم التحریر مانند کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مدادرنگی، دفتر نقاشی و. است.

مدیر کل بهزیستی باتشکر از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه البرز افزود: در سال گذشته باهمکاری مردم و خیرین محترم استان مبلغ ۱۲ میلیارد ریال، جهت کمک به ۲۵۵۶ نفر از دانش آموزان نیازمند جذب شده است که انتظار می‌رود درسال جاری با توجه به شرایط اقتصادی و استقبال مردم خیر استان مشارکت بیشتری در راستای دستگیری از دانش آموزان نیازمند صورت پذیرد.

محمدی فلاح گفت: خیرین بزرگوار علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با شماره گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* اهداء کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار