خبرهای داغ:

برپایی میز خدمت در هفتکل توسط بسیج کارمندی

مسئول بسیج ادارات و کارمندان هفتکل از برپایی میز خدمت توسط بسیج کارمندی در شهرستان هفتکل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۴۶
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
برپایی میز خدمت در هفتکل توسط بسیج کارمندی

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، محمد فلاح مقدم مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان شهرستان هفتکل گفت: میز خدمت توسط اداره برق، آبفا، گاز تامین اجتماعی در مسجد حجت شهرستان هفتکل برای پاسخ گویی به مشلاکت مردم شریف هفتکل برپا شد.

وی در ادامه افزود: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند و امروز ساخت دولت اسلامی از مهم‌ترین دستورات حرکت در راستای تمدن اسلامی است و بسیج کارمندان در این مسیر گام بر می‌دارد.

فلاح مقدم با تاکید بر این مطلب که میز خدمت به معنای کارگشایی و کمک به مردم است، ادامه داد: لازمه تحقق این اقدام جهادی مدیرانی با روحیه و تفکر بسیجی هستند تا پاسخ گو مردم باشند چرا که یکی از دغدغه‌های موجود مقوله تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: فلسفله حضور مدیران ادارات در مساجد و محلات پیگیری مسائل و مشکلات مردم با هدف خدمت خالصانه و صادقانه برای ایجاد رضایت‌مندی و امید آفرینی بین آن‌ها است.

فلاح مقدم در پایان خاطرنشان کرد: در این میز خدمت، مشکلات جمعی و فردی مردم که با ادارات وجود داشت توسط بسیج ادارات بررسی شد و نسبت به پیگیری و برطرف شدن آن اقدامات لازم با ارتباط گیری با مسئولان مربوطه انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار