اسماعیلی خبر داد

فروش ۳ هزار میلیارد ریالی هنرمندان ملایری در دهه اول جشنواره مبل و منبت

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: بنابر برآورد اولیه اتحادیه درودگران در دهه اول جشنواره مبل و منبت حداقل ۳ هزار میلیارد ریال از محصولات هنرمندان ملایری به فروش رفته است.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
فروش ۳ هزار میلیارد ریالی هنرمندان ملایری در دهه اول جشنواره مبل و منبت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه بررسی روند برگزاری جشنواره‌های تابستانی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه دهه اول جشنواره‌های تابستانی به خصوص جشنواره ملی مبلمان و منبت به خوبی و با کیفیت مطلوب سپری شد، اظهار کرد: مشاهدات نشان می‌دهد موفقیت‌های چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشته‌ایم.

وی افزود: بیش از ۴۰ هزار شهروند ملایری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این صنعت مشغول به کار هستند و خدا را شاکریم بابت این اشتغالزایی و رضایتمندی؛ و این همان تلاش برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: همچنین گزارشات میدانی حاکی از فروش بسیار خوب در حوزه مبلمان و منبت در شهرستان است و بنابر برآورد اولیه اتحادیه درودگران در دهه اول جشنواره حداقل ۳ هزار میلیارد ریال از محصولات هنرمندان ملایری به فروش رفته است، علاوه بر این شاهد فعال شدن بسیاری از کسبه‌ها و اصناف مرتبط مثل رستوران‌ها و مراکز اقامتی شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: بدون تردید حفظ هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های دینی و فرهنگی در برگزاری جشنواره‌ها مطالبه جدی ما است و دست اندرکاران باید به مثابه یک خط قرمز به این امر توجه کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه شهرجهانی ملایر، شهر جشنواره‌ها است و باید مسئولین برای امر مهم نشاط آفرینی در جامعه تمام همت خود را بکار ببرند، گفت: اختتامیه جشنواره هم باید در شأن مردم عزیز و فرهنگ‌پرور ملایر و مسافران گرانقدر برگزار شود که برنامه‌ریزی توسط ستاد جشنواره به خوبی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار