شهرستان آمل، نخستین مرکز حکومت علویان در مازندران

آیت الله لائینی: یمن و جبهه مقاومت قدرت های پوشالی و توخالی صهیونیست ها به نمایش درآوردند و  نشان دادند، اسرائیل و صهیونیست بسیار آسیب پذیر و ضربه پذیر است.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدی لائینی "نماینده ولی فقیه مازندران"  در آغاز جشن بزرگ "محفل" میلاد پیامبر اکرم(ص) و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در بقعه ناصرالحق برگزار شد، با اشاره اینکه امروزه یمن از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت است، گفت: نیروهای مجاهد یمن منافع صهیونیست ها در سه دریای سرخ، عدن و عمان به خطر انداخته است .

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ کشتی و برخی ناوهای جنگی آمریکا را مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا هدف موشک های مردم یمن شده و ضربه های سختی بر رژیم صهیونیست وارد کرد.

نماینده ولی فقیه مازندران  ادامه داد:  هم مروج اسلام در این سرزمین تبلیغات دینی و اسلامی و دعوت به ایلام و هم توانست در فضای پر از خفقان بنی عباس و عباسی در این سرزمین حکومت علوی را ایجاد کند. 

وی مازندران را نخستین حکومت علوی خواند و اظهار کرد: نخستین مرکز حکومت علویان در مازندران به مرکزیت آمل با تلاش و مجاهدت ناصرالحق بوده است.

نماینده ولی فقیه مازندران تصریح کرد: خدمت بزرگی حضرت ناصرالحق این مرد بزرگ به دیار مازندران و کشورمان داشتند که هم اکنون در جوار این امامزاده و مزار شهدای یمن قرار داریم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت میلاد رسول اسلام و هفته گرامیداشت وحدت، خاطرنشان کرد: همایش ولادت رسول اکرم در طلیعه دومین کنگره ملی ۱۴ و ۵۰۰ شهید مازندران برگزار شده و از همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این اجتماع بزرگ قرآنی صمیمانه تشکر دارم. 

امام جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه یمن در حوزه دریا قدرتمند ظاهر شده، اظهار کرد: به همراه نیروهای مقاومت، حزب الله، نیروهای عراق و سوریه از غرب آسیا با مجاهدت ظاهر شده و توانستند مقابل تمام منافع ابرقدرت ها و قلدری صهیونیست ها بایستند و بزرگی و شکوه آنها را بشکنند.

وی ادامه داد: یمن و جبهه مقاومت قدرت های پوشالی و توخالی صهیونیست ها به نمایش درآوردند و  نشان دادند، اسرائیل و صهیونیست بسیار آسیب پذیر و ضربه پذیر است.

لائینی  وحدت ایران، یمن و کشورهای اسلامی را حول مکتب دین و پیامبر ص خواند و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم پشت سر مردمی که مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کردند بایستیم، دلگرمی نیروهای جبهه مقاومت نظام جمهوری اسلامی است  که امروزه کشورمان ام القرای مقاومت و شمشیری بُرَنده در منطقه محسوب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار