مهدویت، الگویی برای ساختن تمدن نوین اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهدویت، الگویی برای ساختن تمدن نوین اسلامی و یک حرکت فعال و سازنده برای تحقق آرمان‌ های انقلاب در جامعه است.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۴۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق، با تاکید بر نقش محوری مهدویت در ساختن تمدن نوین اسلامی، اظهار کرد: مهدویت نه تنها یک باور مذهبی، بلکه یک الگویی جامع برای ساختن جامعه ای عادل، پیشرفته و متمدن است

وی افزود: مهدویت، ریشه در اعتقادات مشترک همه مسلمانان دارد و می‌تواند به عنوان یک عامل وحدت‌بخش عمل کند.

محمدحسنی مهدویت را یک آرمان اجتماعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: باور به ظهور منجی عالم، همه مسلمانان را به سوی یک هدف مشترک سوق می‌دهد و می‌تواند اختلافات فرقه‌ ای و مذهبی را به حداقل برساند.

وی به نقش مهدویت در ایجاد انسجام و وحدت اجتماعی اشاره کرد و گفت: باور به مهدویت، باعث تقویت حس دلبستگی به یک جامعه پویا می‌شود و مسلمانان را به هم پیوند می‌دهد و این باور، می‌تواند به عنوان یک نیروی انگیزشی، مسلمانان را برای مبارزه با مشکلات و چالش‌ های پیش رو تشویق کند.

در پایان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بر لزوم ترویج آموزه‌ های مهدویت و استفاده از این آموزه‌ ها برای تقویت وحدت و همگرایی در بین کارکنان تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار