خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیان در کلاس آموزش سواد رسانه ای:

دشمن در فضای مجازی به‌دنبال سیاه‌نمایی وضعیت کشور و جدایی جوانان از ارزشهای دینی است

دشمن در فضای مجازی به‌دنبال سیاه‌نمایی وضعیت کشور و جدایی جوانان  از ارزشهای دینی است
حجت الاسلام علیان گفت: دشمن امروز در فضای مجازی با سیاه نمایی وضعیت کشور ما و تعریف و تمجید از غرب بدنبال جداسازی نوجوانان و جوانان ما از ارزش‌های دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۴۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، کارگاه آموزش رسانه ای با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت‌های فعالیت شبکه‌های اجتماعی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی  شهرستان الشتر با حضور دانشجویان و فعالان رسانه ای برگزار شد.

دشمن در فضای مجازی به‌دنبال سیاه‌نمایی از اوضاع جامعه ایران است

حجت الاسلام علیان مدرس دانشگاه در این کارگاه آموزشی به آسیب‌ها و خطرات پیرامون حوزه فضای مجازی، خطرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از بروز آن پرداخت و اظهار داشت: امروزه یکی از مهمترین سواد در عصر جدید داشتن سواد رسانه ای است و اگر کاربران فضای مجازی سطح آگاهی و اطلاعات خود را در این حوزه‌ها افزایش ندهند موجب بروز مشکلات بسیاری برای جامعه خواهد شد و یکی از اولویت های ما افزایش سواد رسانه ای ، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و فعالان عرصه مجازی است.

دشمن در فضای مجازی به‌دنبال سیاه‌نمایی از اوضاع جامعه ایران است

وی با بیان تاثیر رسانه بر اذهان عمومی خصوصا جوان امروزی اظهار داشت :دشمن امروز در فضای مجازی با سیاه نمایی وضعیت کشور ما و تعریف و تمجید از غرب بدنبال جداسازی نوجوانان و جوانان ما از ارزش‌های دینی و اسلامی و هویت ملی اوست تا افکار آن ها را به سمت فرهنگ منحط غرب سوق دهد.

دشمن در فضای مجازی به‌دنبال سیاه‌نمایی از اوضاع جامعه ایران است

مدرس دانشگاه  با اشاره به رویکرد دو گانه غرب  تصریح کرد: رویکرد دو گانه در مقابل آزادی اطلاعات، راهکار های تشخیص اخبار فیک از اخبار صحیح، آسیب‌شناسی فضای مجازی، جنگ نرم و تکنیک‌های آن در فضای مجازی و تله های رسانه‌ای است. 


انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار