در دیدار با خانواده طلبه شهید «سید فخرالدین حسینی» مطرح شد؛

خانواده شهدا؛ اسوه صبر و ایستادگی

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: همسران و مادران و پدران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت در جامعه و برای همه مردم الگو هستند.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۷۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مهدی محمدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در دیدار با خانواده طلبه شهید «سید فخرالدین حسینی» که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خنداب انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آسایش و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است.
وی با تاکید بر تداوم راه شهدا، افزود: یاد و خاطره شهدا می‌تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند و در این مسیر ما وظیفه داریم تا اهداف و آرمان شهدا را برای افراد و بالاخص نسل جوان بیان کنیم.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی خاطرنشان کرد: همسران و مادران و پدران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت در جامعه و برای همه مردم الگو هستند.

کد ویدیو


شهید سیدفخرالدین حسینی در سی‌ام فروردین ماه سال 1340 در تهران و در خانواده‌ای عاشق اهل بیت(علیهم السلام) و دوست‌دار روحانیت، دیده به جهان هستی گشود. 
پس از پایان تحصیلات متوسطه در اراک، برای کسب معرفت و تبلیغ دین مبین اسلام به حوزه  علمیه‌ی قم رفت تا دروس اسلامی ‌را بخواند و مبلغی پر عمل برای دین باشد.
با آغاز جنگ تحمیلی بعد از دیدن آموزش‌های مربوطه به جبهه رفت و مبلغ مسائل دینی و مذهبی بود، مدتی در جبهه بود و با رزمندگان اسلام زندگی کرد تا سرانجام در تاریخ پنجم اسفندماه 1359 در جبهه آبادان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر مطهرش را در محله‌ی حصار خنداب به خاک سپردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار