خبرهای داغ:

نشست خبری هفته دفاع مقدس در سپاه شبستر برگزار شد

تبریز- در آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با هفته وحدت نشست خبری فرمانده سپاه شبستر با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در این نشست با تاکید بر ضرورت و اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه دوران دفاع مقدس گفت: بیش از ۱۰۰عنوان برنامه در سطح بخش ها روستاهای مختلف شهرستان شبستر در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

بهمن داستان افزود: برنامه هفته دفاع مقدس درزمینه های فرهنگی و اجتماعی با همت پایگاه های مقاومت بسیج با هدف پیش روندگی و پیش برندگی با همکاری باسایر ادارات این شهرستان اجرا خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف قدرت افزایی و تعالی بخشی و تعمیق گفتمان مقاومت و پایداری با محوریت تبیین مظلومیت سرزمین غزه خونین اجرا خواهد شد.
 
 داستان برگزاری جلسات صالحین در سطح پایگاه های بسیج با موضوع دفاع مقدس، رژه موتورسواران گردان‌های امام علی(ع) و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال منتخب حوزه های مقاومت بسبج، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح پایگاه های  مقاومت، همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان بخش تسوج همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، اکران فیلم های دفاع مقدس را از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.
 
وی برگزاری ۱۵عنوان یادواره شهدا در بخش های مختلف شهرستان در این هفته و همچنین همایش تجلیل از مادران و پدران شهدا شهرستان شبستر را گل سرسبد برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این هفته عنوان و بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وتکربم جایگاه والای خانواده های معظم شهدا تاکید کرد.
 
داستان در ادامه ظرفیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اصحاب فرهنگ و هنر در شبستر را مثبت ارزیابی  و از خبرنگاران بعنوان وقایع نگاران شرف و مردانگی و غیرت باد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار