خبرهای داغ:

برقراری مجدد ارائه تسهیلات خرید تراکتور به کشاورزان از ماه آینده

تبریز- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از برقراری مجدد ارائه تسهیلات خرید تراکتور به کشاورزان از ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی وحیدزاده گفت: طی جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی و با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیران وزارت جهاد کشاورزی به‌منظور بررسی مشکل قطع تسهیلات خرید تراکتور برگزار شد، وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد اقدامات لازم به‌منظور اعطای تسهیلات خرید تراکتور به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه کشاورزان از ماه آینده عملیاتی شود.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی با توجه به تجربه کاری و سابقه چندین دوره نمایندگی مجلس و حضور در کميسیون تخصصی کشاورزي، اعطاي تسهيلات خريد تراکتور براي قشر زحمت‌کش و آسیب‌پذیر کشاورز را که به مدت 3 سال متوقف شده بود را از طريق بانک کشاورزي به جريان انداخت.

به نظر می‌رسد در سال مزين به شعار جهش توليد، باتدبیر و درایت غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی به‌زودی قرار است موانع ایجاد شده بر سر راه کشاورزان در دسترسی به تسهیلات به‌منظور خرید تراکتور برطرف و شاهد روزهای پربار برای کشاورزان و امنیت غذایي پايدار براي هم‌وطنان سرزمین زرع خیزمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار