فرمانده سپاه زنجان بیان کرد:

برگزاری ۶ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بیش از ۶هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه انصارالمهدی(عج) در استان زنجان‌ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۳۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

برگزاری ۶ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات ولایت برگزار شد اظهار داشت:«در راه فتح قله هستیم» شعار امسال است و در هفته دفاع مقدس بیش از ۶ برنامه توسط سپاه انصارالمهدی(عج) در استان زنجان‌ برگزار می‌شود.

وی گفت: رژه نیروهای مسلح، رزمایش گردانهای الی بیت المقدس برای ارتقای آمادگی نظامی و امنیتی در برابر دشمن،عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری همایش‌ها و جلسات تبیینی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس با حضور ۱۰ هزار بسیجی در روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه در پادگان مالک اشتر با حضور میهمان کشوری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به علل وقوع جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: وقوع این جنگ ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی و شعار "نه شرقی نه غربی" جمهوری اسلامی داشت که استکبار منافع خود را در خطر دیدند و این جنگ را به نظام تحمیل کردند.

سردار کرمی بیان کرد: ابرقدرتها و استکبار تصمیم گرفتند با اقدام نظامی انقلاب اسلامی را از بین برده و کشور را تجزیه کنند و به همین جهت صدام را مجهز کردند تا به ایران حمله کند.

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی همه نیروهای مسلح به ویژه مردم در قالب نهاد مقدس بسیج وارد میدان جنگ شده و صحنه‌های زیبایی از حماسه، عزت، افتخار  و.....در تاریخ به نمایش گذاشتند و اجازه ندادن ختی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به تصرف دشمن درآید.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: رمز پیروزی ملت ایران و مقاومت در برابر دشمنان ابتدا لطف خداوند، رهبری امام راحل و وحدت مردم بود که به برکت این وحدت نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید. 

وی به نقش بسیجان اشاره کرد و گفت: بسیج نهاد مقدسی است و برای امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی و کمک به نیروهای مسلح تشکیل شد و طبق فرموده رهبری بسیج پاره تن اسلام است.

سردار کرمی بیان کرد: در حال حاضر به برکت مجاهدت مجاهدان و خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» نیروهای مسلح در اوج آمادگی و گوش به فرمان ولایت هستند.

فاطمه عسگری 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار