برگزاری مسابقات مهارت آموزی سربازان در شهرکرد

مرحله ی استانی دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه در فنی و حرفه ای شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ حیدری معاون سرمایه انسانی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به همکاری بسیار مناسب و سازنده ی مرکز آموزش فنی و حرفه ای گفت: دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از تیر ماه 1403 در مرحله ی شهرستانی آغاز به کار کرد که تعداد 152 نفر از کارکنان وظیفه سپاه در 20 عنوان رشته ی مهارتی ثبت نام کردند و بعد از انجام مرحله ی شهرستانی تعداد 62 نفر به مرحله ی استانی راه پیدا کردند.

وی افزود: نفرات برتر هر رشته بعد از گذراندن آزمون کتبی و عملی و همچنین یک تیم 3 نفره در رشته ی تربیت بدنی نیز به مسابقات کشوری که در آبان ماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

در ادامه آقای سیامک حیدری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شهرکرد با اشاره به روند برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان در سطح استان گفت: در دومین مرحله المپیاد مهارت حرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سپاه و فراجای استان 237 نفر در قالب حرفه های مختلف به رقابت پرداختند که از بین این افراد، 84 نفر موفق به راهیابی به مرحله ی استانی شدند.

 پس از برگزاری مرحله ی استانی، نفرات برتر المپیاد به مرحله ی کشوری راه پیدا خواهند کرد و بعد از گذراندن مسابقات کشوری به نفرات برتر مدال اهداء خواهد شد.

گفتنی است؛ عکاسی، جوشکاری، تعمیر خودرو سبک، برنامه نویسی و ... از جمله رشته های مهارت آموزی کارکنان وظیفه در دومین المپیاد مهارت حرفه ای سربازان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار