خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از رده‌های برگزیده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در ششمین جشنواره مالک اشتر

با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده قرارگاه امام حسین و سپاه حضرت ولیعصر (عج)، از رده‌های برگزیده این لشکر در ششمین جشنواره مالک اشتر تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ، با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و سردار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، از رده هاي برگزيده این لشکر در جشنواره مالک اشتر تجليل به عمل آمد.

 

سردار حسن حسین نژاد هدف از اجراي جشنواره مالک اشتر را ايجاد انگيزه و افزایش روحيه در بين رده های یگان عنوان کرد و ضمن ارزيابي مثبت از تمامي رده هاي لشکر، کادر لشکر را نيروهاي جهادي، اعتقادي و پاي ميدان توصيف و بيان داشت: ماموريت هاي خطیری که به لشکر واگذار مي شود نشان از توانمندی و آمادگی بالای فرماندهان و آحاد کارکنان و بسیجیان می باشد.

ایشان در ادامه افزود : نیروهای خدوم لشکر آمادگی دارند بنا به نیاز انقلاب و تدابیر رهبری و سلسله مراتب فرماندهی اجرای ماموریت نمایند.

در ادامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) به ایراد سخنرانی پرداخت و کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره مالک اشتر قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) را به آحاد کارکنان و بسیجیان لشکر تبریک گفت و افزود : یکی از مواردی که نیاز است همه افراد به آن برسند حفظ آمادگی معنوی رزمی برای مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام است.

ایشان در ادامه خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیان داشت : ما باید از منش و سیره شهداء و رشادت‌های این عزیزان درس بگیریم و خدمت بی‌منت و مجاهدت و ایثار ، برای خدا را در زمره کارهای خودمان قرار دهیم.

وی بیان کرد: شایسته است در همه حوزه‌های مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام چه سخت و چه نیمه‌سخت و نرم اشراف داشته باشیم تا در هنگام نیاز حضور به موقع و به هنگام و موثر داشته باشیم.

 

در پايان اين جشنواره، معاونت هاي ایمنی ،عملیات ، آموزش، تربيت بدنی، گردان هاي مهندسي رزمي، فاوا ، محورهای عملیاتی لشکر و گردان هاي امام حسين (ع) ، گردان های فاتحین مورد تقدير قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار