خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:

خواهش و تمنای ابرقدرت های دنیا در برابر مسئولین ایران/ عزت و اقتدار دستاورد خون شهدا و مقاومت مردم

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: دستاوردهایی که امروز ایران اسلامی دارد از عزت و سربلندی کشور به دست آورده است در طول تاریخ و در دنیا سابقه نداشته است تاکنون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بخواهند با خواهش و تمنا با کشوری صحبت بکنند حتی بین خودشان با نگاه تحکمی صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۹۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان صبح امروز دوشنبه (۲۶شهریور) در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان جایگاه زن در اسلام و تربیت کارشناس مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان اظهار داشت:  اگر در جامعه امروز شاهد انسجام امت اسلامی در جبهه مقاومت و در منطقه هستیم نتیجه کار تبیینی حضرت زینب سلام الله علیها و درسی است که از عاشورا گرفتیم.

وی عنوان کرد: نقش زنان همواره در پیشرفت جامعه نقشی بی‌بدیلی بوده است تا به امروز که نقش زنان در دفاع مقدس، سازندگی کشور، مسائل تربیتی و آموزشی و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف علمی که وجود دارد نقش بسیار ارزنده، کارساز، موثر و هدایت گرانه در جامعه است.

  مهدوی خاطرنشان کرد: ما با قهرمانان و افراد مطرحی در جامعه روبرو هستیم که همه تربیت شدگان دامن زنان پاک و مومنه هستند در حالی که در غرب به عنوان ابزار تبلیغاتی و در عرصه اقتصادی به شکل کالا به زنان نگاه می‌شود و دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد چون در مقابل منافع آنچه در غرب و استکبار از زن برداشت دارند قرار گرفته‌ است.

 وی بیان کرد: از نگاه اسلام زن در جبهه تعالی انسان گام برمی‌دارد و  از طرفی دیدگاه غرب در مورد زنان وجود دارد که دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفتند شما با حرکت‌های خودتان در جهت مبارزه با ظلم منافع غرب و استکبار را به خطر انداخته‌اید و آنها با هر چیز که با منافعشان در تضاد باشد مقابله می‌کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: آنچه استکبار بر  علیه زنان، مردم و انقلاب ما با استفاده از فضای مجازی و توطئه‌های مختلف دنبال می‌کند به استعاله فرهنگی به انواع مختلف روی می‌آورند و  در وضعیت عفاف و حجاب با حربه‌های مختلف کار را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: استکبار و غرب دلشان برای زن و حقوق زنان نسوخته است برای کشف حجاب در ایران ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کنند و بیش از ۴۰ هزار انسان بی دفاع از زن  و کودک را به روش‌های مختلف در غزه قتل عام می‌کنند اینجا حقوق بشر نیست و آن موارد مثبتی که به عنوان انسانیت و جایگاه زن از غرب می‌شنویم نیز دروغ می‌گویند و عملکردی ندارند.

مهدوی اظهار کرد: از طرح‌هایی که دشمن دنبال می‌کند وظیفه ما را سنگین می‌کند در بحث جهاد تبیین است که کار تبیینی در برابر توطئه‌های دشمن و استکبار باید انجام دهیم به عنوان مربیانی در این عرصه تلاش می‌کنید معلمینی که در کلاس درس هستید در آستانه شروع سال تحصیلی هستیم و امروز که  دشمن با تمام قوا آمده است و جایی که کم می‌آورد با موشک و بمب عمل می‌کند.

 وی عنوان کرد: دشمن تمام تلاشش این است که جوانان و نوجوانان ما را از ما بگیرد  و ما اطلاعات از تاریخ، سیاست‌ها و وضعیت کشور را در گذشته نتوانستیم برای جوانان به درستی تبیین کنیم دستاوردهایی که امروز ایران اسلامی دارد از عزت و سربلندی کشور به دست آورده است در طول تاریخ و در دنیا  از زمانی که قاره اروپا به وجود آمده سابقه نداشته است تاکنون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بخواهند با خواهش و تمنا با کشوری صحبت بکنند حتی بین خودشان با نگاه تحکمی صحبت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان و مقاومت مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون امروز آمریکایی‌ها در مقابل ایران اسلامی هر روز سفیری را می‌فرستند که خواهشاً پاسخ رژیم صهیونیستی را ندهید و ادعای ابرقدرتی دارند تاکنون کسی در مقابلشان نایستاده است و با همه دنیا از مواضع بالا و زور صحبت کردند این نتیجه ایستادگی شما است  که عقب نشینی نداشتید.

وی با تاکید بر اینکه عزت و عظمتی که امروز ایران اسلامی به دست آورده است را باید قدر بدانیم گفت: زمانی نفر اول کشور مجوز صحبت با سفیر آمریکا در ایران را نداشت اما امروز همه کشورهای همسو و غیر همسو دنبال گفتگو و صحبت با مسئولین کشور هستند.

مهدوی اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل از روز اول داده شده و پاسخ نهایی نیز در وقت مناسب داده خواهد شد امنیت در رژیم صهیونیستی کاملاً به هم ریخته است کار فرسایشی را شروع کردیم و اعصاب و روان رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و احساس امنیت ندارند تعدادی از فرماندهان عالی آنها استعفا دادند و وضعیتی به هم ریخته دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیاستمداران اسرائیلی و رژیم صهیونیستی و سران استکبار اذعان دارند که اسرائیل رو به افول است و کارش تمام است و آمریکایی‌ها اظهار نظر کردند که با تمام کمک‌ها دیگر نمی‌توانیم اسرائیل را نجات دهیم در حالیکه ۴۰ هزار نفر را در غزه شهید کردند و غزه با خاک یکسان شده است ولی مردم همچنان مقاومت می‌کنند با وجود مدرن‌ترین امکانات و تسلیحات نظامی پیشرفته‌ای که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داده است اما این رژیم در مقابل مردم جهادگر غزه ناتوان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار