خبرهای داغ:

بازدید سرزده مدیر جهاد کشاورزی از نانوایی های

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل به منظور کیفی سازی پخت نان، انجام و بررسی نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت از تعدادی نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۹۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
بازدید سرزده مدیر جهاد کشاورزی  از نانوایی های

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، جلال غریب وند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل به منظور کیفی سازی پخت نان، انجام و بررسی نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی ها، چگونگی تکریم ارباب رجوع، از تعدادی نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند کاری آنان قرار گرفت.

جلال غریب وند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هفتکل گفت: با توجه به عدم ساعت پخت نان در تایم صبح توسط نانوایان شهرستان و در خواست مردم از مدیریت، بازدید و تذکرات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: پخت به موقع نان، رعایت ساعت کاری و پخت با کیفیت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلب رضایت مردم را از عوامل مهم تأثیر گذار بر فعالیت‌ها و امتیازات نانوایی‌ها است.

غریب وند در ادامه افزود: تعدادی از نانوایان کمبود سهمیه آرد را علت عدم پخت نان در تایم صبح دانستند که در جلسه آینده شورا، مشکل کمبود سهمیه آرد آن‌ها مطرح و جهت افزایش سهمیه پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است اظهار داشت: نانی که توسط نانوایی‌ها تولید و پخش می‌شود باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد و در تهیه آن باید تمامی نکات بهداشتی در نظر گرفته شود.

 غریب وند در پایان خاطرنشان کرد: نان به عنوان غذای مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد پس یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار