خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی برگزار شد:

دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و دوره تربیت مربیان مطالعات حوزه زن و خانواده

افتتاحیه دوره توانمند سازی تربیت راویان جایگاه و نقش زن در اسلام بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضاعلیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۰۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، افتتاحیه دوره توانمند سازی تربیت راویان جایگاه و نقش زن در اسلام و تربیت کارشناسان مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه خراسان جنوبی امروز دوشنبه (۲۵شهریور) با حضور حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه  انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی برگزار شد.



بصیری‌پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از بسیجیان در دوره تربیت راویان حوزه زن و خانواده و مطالعات زن و خانواده مهارتهای مختلف را فرا می‌گیرند و طی دو دوره تخصصی به صورت مجزا اساتید حضور خواهند داشت.

 وی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره آموزش  و توانمندسازی،  مهارت آموزی و تربیت مربیان و فعالان حوزه زن و خانواده است در. راستای الگوسازی  هویت اسلامی زن مسلمان و  سبک زندگی فاطمی  که شعار تمدنی بسیج جامعه زنان استان است.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه دوره تربیت راویان جایگاه زن در اسلام و دوره تربیت مربیان مطالعات حوزه زن و خانواده برگزار می‌شود که مجموعاً ۱۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان بسیج در این دوره حضور دارند افزود: فردا  نیز تعدادی از بسیجیان و کنشگران حوزه عفاف و حجاب در مجتمع غدیر با ظرفیت ۳۰۰ نفر حضور خواهند داشت .

 وی در پایان گفت: طی یک سال اخیر ۶۳۰ نفر در دوره‌های مختلف تخصص های مختلف مرتبط با  مسائل زن و خانواده را آموزش دادیم که  کنشگران اجتماعی در مسائل عفاف و حجاب،سیر مطالعاتی، روایت گری تربیت مربی و مهارتهای  پاسخ به شبهات از عمده موضوعات بود . وی افزود فراگیران از اقشار مختلف  اعم از فرهنگیان، اساتید، دانشجویان، مساجد و محلات، پزشکی و مهندسین و طلاب حوزه های علمیه در این دوره‌ها حضور دارند و در قالب کنشگران ، فعالان و مربیان در سطح جامعه ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار