خبرهای داغ:

آئین تودیع و معارفه جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج شوشتر برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتراز برگزاری مراسم آئین تودیع ومعارفه جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در شوشتر و با حضور پایوران ،پیشکسوتان، مسئولان محلی و معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) سرگردپاسدار محمدسعید نظریان به عنوان جانشین جدید ناحیه مقاومت بسیج شوشتر معرفی و از زحمات ۶ ساله سرهنگ پاسدار عباس امیدیفر قدردانی شد.

سرهنگ دوم پاسدار امین شریعتی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر درابتدای این مراسم گفت: سپاه امروز به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تابتواند اقدامات گسترده خود درزمینه اقتصادی، سیاسی واجتماعی را به پیش ببرد.

وی تصریح کرد: نیروهای جوان وانقلابی امروز در مجموعه بسیج وسپاه به عنوان بازوهای اقتدار این شجره طیبیه هستند و باید بتوانیم به آنها درجهت اعتلا و پیش برد اهداف و ماموریت های محوله کمک شایانی کنیم.

درادامه سرهنگ پاسدارعادل ساری معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: جایگاه فرماندهی و جانشین درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی باجایگاههای دیگر سازمان های نظامی کشور و دنیا تفاوت دارد.

وی افزود: در این جایگاه در سپاه بازگشتی ندارد و هر کسی در آن کشور باید در جلوی نیروه قرار بگیرد و دیگران را همانند واقعه عاشورا به حضور درمیدان دعوت کند.

وی امنیت پایدار را رویکرد، محوری مهم سپاه ذکر کرد وادامه داد: سپاه و بسیج به صورت جهادی درهمه عرصه ها حضور دارند ودراجرای این ماموریت های مهم موفق هستند ، ولی لازم است جدیتر تلاش شود تاعقب ماندگی هابا تلاش و رویکرد جهادی جبران شود.

سرهنگ ساری تصریح کرد: تحول آفرینی وامید آفرینی انتظارات سپاه پاسداران از فرماندهان این مجموعه‌ولایی است که برای موفقیت در ماموریتهای محوله باید رویکرد جهادی‌ را در پایین ترین سطح که همان پایگاههای مقاومت بسیج هستند گسترش دهیم.

گفتنی است سرگرد پاسدار محمد سعید نظریان از نیروهای جوان وجهادی سپاه پاسداران ولشکر ۷ عملیاتی ولیعصر(عج) می باشد که دارای سوابق مختلف مدیریتی در مجموعه بسیج وسپاه می باشد‌.

همچنین یادوآور می شود سرهنگ پاسدار عباس امیدی فر که پیش از این سمت جانشین ناحیه مقاومت بسیج شوشتر را برعهده داشته است، سال  گذشته باحکم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لالی معرفی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار