خبرهای داغ:

جلسه مجمع بسیجیان شهرستان دزفول برگزار گردید.

جلسه مجمع بسیجیان شهرستان دزفول برگزار گردید.
کارگروه مجمع بسیجیان شهرستان دزفول با حضور سرهنگ حکمت پور فرمانده سپاه ناحیه دزفول و مهندس خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول و دیگر مسئولین در فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۱۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت:ضمن تقدیر از حسن توجه جناب آقای مهندس خردمند به مجمع بسیجیان شهرستان دزفول، نقش آفرینی گروه های تخصصی این مجمع را در احصاء مسائل شهرستان و تهیه طرح های کاربردی و راهگشا و همچنین همکاری با نهاد های اجرایی و دولتی را از برکات حضور مردم و استفاده از ظرفیت بسیج برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه دانست.

 

جناب آقای نادبی زاده رئیس مجمع بسیجیان شهرستان دزفول:

ویژگی های مجمع بسیجیان حضور طیف های مختلف از متخصصین و مدیران شهری برای بررسی مسائل اولویت دار و بررسی راهکارها و تهیه طرح های عملیاتی را برشمرد و همچنین راهکار بسیاری از مشکلات را پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح قانون جهت احقاق حقوق شهروندان و تحقق عدالت دانست.

 

آقای آل کجباف رئیس کارگروه اقتصادی و زیربنایی:

با توجه به قطب کشاورزی بودن دزفول خودمان باید دست بکار شویم و ساماندهی کنم

نیاز به اتاق بازرگانی کشاورزی داریم

از هم گسیختگی قیمت ها ارتباط به نظارت دارد و نه تورم

حضور بخش خصوصی در کارگروه اشتغال فرمانداری 

عرضه مستقیم محصولات به مشتری در دزفول راه اندازی شود.

 

آقای جولایی رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی:

در آمایش فرهنگی که چند سال گذشته از ۲۰ نقطه شهرستان انجام شده تنوع قومیتی شهرستان و ترجیحات و سلایق مختلف فرهنگی مردم مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که مرحله بعدی نیازمند تهیه پیوست های فرهنگی مرتبط و ابلاغ به دستگاه های اجرایی در شهرستان است.

آقای بشارتیان رئیس کارگروه تعلیم و تربیت مجمع بسیجیان دزفول:

انجمن اولیا مربیان باید ساحت اجرایی خود را پیدا کند.

اموزشگاه های خصوصی باید ساماندهی بشوند؛ هدف گذاری و بر اجرای سیاست های کلان تعلیم و تربیت در آموزشگاه های خصوصی با نظارت دستگاه های مسئول باید پیگیری و نظارت شود.

جناب آقای مهندس خردمند فرماندار محترم شهرستان دزفول:

هدف از تشکیل مجمع بسیجیان تشکیل جامعه مدنی با حضور نیروهای انقلابی بوده است و خلأ های دولت را پوشش دهند.

هرجا که لازم باشد آمادگی حضور در جلسات کارگروه های مجمع را داریم

اگر بتوانیم از اعضای کارگروه های تخصصی در لایه های مدیریتی ادارات استفاده کنیم که ان شاالله موفقیتی های بیشتری حاصل خواهد شد.

مصوب شد جلسات کارگروه های فرمانداری به رئیس مجمع اطلاع رسانی شود و به فراخور صلاحدید کارگروه های مربوطه مجمع نیز در این جلسات شرکت کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار