خبرهای داغ:
به همت لشکر14امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

سرکشی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا از رزمندگان لشکر14امام حسین(علیه السلام)

به منظور بالا بردن توان رزم و همچنین بالا نگه داشتن آمادگی دفاعی و افزایش مهارت و توانمندی آموزش، سرکشی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا همراه با هیئت همراه با حضور فرماندهان عالی از چندین یگانهای مختلف، پایوران و بسیجیان لشکر14امام حسین(علیه السلام)، پایوران، بسیجیان و نیروهای وظیفه گردانهای رزم امام حسین(علیه السلام) در سراسر استان اصفهان در محل لشکر14امام حسین(علیه السلام) و گردانهای رزم انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۳۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
سرکشی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا از رزمندگان لشکر14امام حسین(علیه السلام)

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، سرکشی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا به منظور بالا بردن توان رزم و همچنین بالا نگه داشتن آمادگی دفاعی و افزایش مهارت و توانمندی آموزش همراه با هیئت همراه با حضور فرماندهان عالی از چندین یگانهای مختلف در محل لشکر14امام حسین(علیه السلام) و گردانهای رزم انجام شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا همراه با هیئت همراه با حضور فرماندهان عالی از چندین یگانهای مختلف استان و منطقه اطراف از آمادگی رزم و دفاعی و همچنین آموزشها و مهارتهای تاکتیکی به منظور حفظ و بالا بردن سطح توانمندی از رزمندگان و نیروهای لشکر14امام حسین(علیه السلام) بازدید کردند.

در این بازدید سردار سرتیپ حاج جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا همراه با فرماندهان تیپ قمر بنی هاشم(علیه السلام) و هیئت همراه در دانشکده حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) تمام موارد رزم و آمادگی رزم نیروهای لشکر14امام حسین(علیه السلام) را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

سردار سرتیپ حاج جواد استکی در بین الصلاتین به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای مدافع امنیت لشکر14امام حسین(علیه السلام) و همچنین اعیاد میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) در صحبتهای خود با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری به مسائل درونی و بیرونی کشور و منطقه بخصوص جنایات وحشتناک وسهمگین رژیم غاصب صهیونیستی علیه فلسطین وغزه مطالبی راعنوان نمود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا روشنگری و بالا بردن بصیرت را وظیفه همه دانست و با توجه با فرمایشات رهبری افزود: چرا امروز جنگ نرم علیه ما این‌ قدر سخت است؟ علّت، این است که ما قوی شده‌ایم، امروز جبهه‌ی حق از لحاظ زیرساخت‌‌ها، از لحاظ امکانات قوی شده امروز چالش دشمن با جبهه‌ی حق آسان نیست، کار دشواری است؛ به همین دلیل است که دشمنان به جنگ نرم متوسّل میشوند و همه‌ی تلاش خودشان را میکنند که ذهنیّات را خراب کنند؛ این به خاطر قدرت و قوّت ما است.

این فرمانده در پایان صحبتهای خود با اشاره به آمادگی دفاعی و افزایش مهارت و توانمندیهای آموزش گفت: قدرت دفاعی برای یک کشور حیاتی است، برای اقتدار یک ملّت حیاتی است، اگر این قدرت دفاعی را ملّتها نداشته باشند، آن کسانی که اهل تجاوز و تعرّض و سوء استفاده و دخالتکردن و دست‌اندازی به دیگر کشورها و ملّتها هستند که امروز نمونه‌هایش را دارید در دنیا می‌بینید آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر آنها را راحت نمیگذارند اگر قدرت دفاعی در یک کشوری وجود نداشته باشد، دیگران آنها را راحت نمیگذارند و به همه چیزِ آنها تعرّض میکنند که امروز می‌بینید به بعضی از کشورها چه تعرّضهایی میشود.

لازم به ذکر است که فرمانده لشکر14امام حسین(علیه السلام) ضمن خوش آمد گویی خدمت بازرسین و فرماندهان عالی بخصوص سردار سرتیپ حاج جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا مقدم همه میهمانان را به لشکر14امام حسین(علیه السلام) خیر مقدم عرض نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار