مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیات حاکم برجامعه مردم غزه است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور نقش خبرنگار را در ارتباط با شرایط کنونی در حوزه جبهه مقاومت مهم برشمرد و گفت:انعکاس واقعیات حاکم بر جامعه مردم غزه ،رسالت خبرنگار است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیات حاکم برجامعه مردم غزه است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در نخستین اجلاسیه شهدای زن و رسانه محور مقاومت که همزمان با یادواره شهید طاهره حداد نژاد شهید شاخص بسیج رسانه کشور در تالار مرکزی رشت برگزار شد به خبرنگار بسیج گفت: تا کنون اجلاسیه ای با این نوع تخصص ،به مسأله زن نپرداخته بود .

 

 

 وی با بیان اینکه انعکاس واقعیات حاکم بر جامعه مردم غزه ،رسالت خبرنگار است افزود: نقشی که یک خبرنگار در ارتباط با شرایط کنونی در حوزه جبهه مقاومت دارند این است که آنها مسائل اجتماعی حاکم بر آن حوزه را بدون هیچ دستکاری بر جهانیان منعکس کنند. 

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور انعکاس آنچه که بر سر زنان مظلوم غزه ،کودکان غزه و در مجموع مردم مقاوم عزیز و مومن غزه می‌گذرد را جز اهداف اصلی برای جامعه خبرنگاری در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی بیان کرد.

 

 

بیابانی ادامه داد:انعکاس حقایق در واقع امانت خبری است که به عنوان وظیفه یک خبرنگار باید توسط خبرنگاران اعم از بانوان آقایان جامعه خبری و رسانه مورد توجه قرار گیرد .

 

وی با تاکید به انتشار و نمایش اخبار و تصاویر مردم فلسطین و غزه گفت :انعکاس واقعیت های مردم غزه و فلسطین ،ادامه انعکاس حرکت‌ها و جنبش‌های آزادی بخش و حق طلبان و استکبار ستیز در اقصی نقاط جهان است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با ابراز خرسندی از اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت در گیلان گفت : این اجلاسیه بافکر ،برنامه‌ریزی دقیق به جوامع مسائل پرداخته شده بود .

 

وی هم‌افزایی و همراهی بسیار و موثر بسیج جامعه زنان و رسانه استان گیلان را بسیار مهم برشمرد و اظهارکرد: تولیدات محتوایی اعم از کیپ‌ها، مستندات کوتاه، سرودهایی تولید شده در خصوص مقاومت مردم فلسطین در این اجلاسیه بسیار خوب و در سطح ملی بود .

 

بیابانی اضافه کرد : الگوسازی از شخصیت شهدای عزیز و بارز رسانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در این اجلاسیه در دستور کار قرار گرفت که بسیار خوب انجام شد. 

 

وی گیلان را به واسطه فعالیت‌های بسیار خوب و سطح بالای رسانه‌ای در استان به عنوان قطب رسانه ای بانوان نامید .

 

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به جشنواره حریم رسالت که در ۲سال اخیر برگزارشد گفت :در جشنواره حریم رسالت که با حضور کشورهای همسایه همراه بود آثار و محتواهای تولیدی خوبی در حوزه زنان و خانواده ارائه شد .

 

وی در آستانه برگزاری جشنواره حریم رسالت ۳ در استان گیلان گفت :رویدادهای ۲۴ ساعته استانی طنین در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی و بین المللی بانوان حریم رسالت در سراسر کشور برگزارمی شود.

رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیات حاکم برجامعه مردم غزه است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار