نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن، فرهنگ کشور را نشانه گرفته است

آیت الله عبادی گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ ترکیبی فرهنگ کشور را نشانه گرفته است و به طرق مختلف در حال برنامه ریزی و دسیسه چینی است اهمیت برنامه‌های فرهنگی برای مصون نگه داشتن جامعه بیشتر از هر زمان دیگری است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در جمع بانوان کنشگر فرهنگی گفت: پس از گذشت ۴۵ سال امروز دشمن پی برده است که در جنگ نظامی توان مقابله با نیرو‌های مسلح ایران اسلامی را ندارد بنابرای با توطئه تلاش دارد در قالب جنگ فرهنگی به هویت و هستی کشور که کانون خانه و خانواده است نفوذ کند.

آیت الله عبادی به اهمیت اجرای قانون عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در کنار کار فرهنگی علمی و دقیق باید به اجرای درست قانون عفاف و حجاب نیز نظارت و همه خود را پایبند به اجرای آن بدانند. 

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این نشست که به منظور برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان کنشگر و فرهنگی برگزار شد گفت: دشمن اصالت و رسالت زن و خانواده را برای رسیدن به مقاصد خود در جامعه اسلامی مورد هدف و حمله قرار داده است که باید با هوشیاری و بصیرت مراقب این تله فرهنگی بود و در دام دشمن نیفتاد.

فرخنده افزود: جایگاه زن و خانواده از همه جهات در دین مبین اسلام مقدس شمرده شده است ولی برای انتقال پیام‌ها و معارف غنی اسلامی به جامعه باید لایه‌های مختلف فرهنگی را شناخت.

دوره مقدماتی طلایه داران عفاف و حجاب در قالب طرح ملی طوبی امروز با شرکت ۴۵۰ نفر از بانوان استان در حوزه‌های مختلف برگزار شد. 

بانوان و دختران دغدغه‌مند عفاف و حجاب به مدت ۱۶ ساعت در این کارگاه آموزشی تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار