خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه همدان

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دفاع مقدس و تقارن این هفته با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تشریح برنامه‌ها در این هفته پرداخت و اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار این هفته «در راه فتح قله‌ایم» است، افزود: دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، عصر خاطره دفاع مقدس، عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌ها در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی، اعزام راوی به مدارس، فضاسازی شهری و مراسم تقدیر از پیشکسوتان از دیگر برنامه‌ها است.

وی گفت: اهداء لوازم التحریر به نیابت از شهدا، زنگ‌ ایثار و مقاومت، تجلیل از برترین‌های لیگ علمی پایا، تجلیل از آموزگاران انجمن‌های علمی، کوهنوردی، همایش راویان دفاع مقدس، مسابقه رهبران ۱۳ ساله، یادواره شهدای سلامت، همایش نقش زنان در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های علمی و دانش‌پژوهی در این ایام است.

حسینی ابراز کرد: سعی ما بر این است تا بتوانیم دانش‌آموزان را با فرهنگ دفاع مقدس و اینکه در این جنگ نابرابر حتی یک وجب از خاک ایران عزیز ما کم نشد، آشنا کنیم و قدر کشور را بیشتر بدانند.

وی ادامه داد: دانش آموزان و اقشار مختلف مردم باید بدانند ما هنوز در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و دشمن با تمام توان پای کار آمده تا از طریق فضای مجازی و... بنیان خانواده‌های ما را نابود کند، ما باید پیروز این میدان باشیم چراکه کشور ما، کشور امام زمان (عج) است و ملت باید مقاوم باشند تا با ظهور منجی عالم بشریت، آن تمدن نوین جهانی شکل گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار