خبرهای داغ:
سردار مجیدی خبر داد

برگزاری رزمایش ۱۵۰۰۰ نفری گردان‌های دفاعی امنیتی در استان همدان

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری رزمایش شهید زاهدی با ۱۵ هزار نفر جمعیت به مدت سه روز در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۶۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
برگزاری رزمایش ۱۵۰۰۰ نفری گردان‌های دفاعی امنیتی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان که به ریاست استاندار همدان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده انتظامی استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این ستاد در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در مهرماه سه برنامه اصلی است یکی برنامه هفته دفاع مقدس که با رژه نیروهای مسلح شروع می‌شود و در طول هفته برنامه‌های مختلفی را دارد.

وی ادامه داد: دیگری برنامه نهمین سالگرد شهید همدانی است که هر سال در استان‌های مختلف به خصوص چهار استان همدان، تهران، کرمانشاه و مازندران برنامه‌های خاصی را برای شهید همدانی داشتند و امسال هم برنامه‌ها به قوت خود باقی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: با توجه به شرایطی که کشور دارد برنامه‌ای از سوی سازمان بسیج و فرمانده کل سپاه ابلاغ شده که در تمام استان‌ها برنامه رزمایش گردان‌های دفاعی امنیتی بسیج سراسر کشور را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای استان همدان ابلاغ  رزمایش شهید زاهدی را با ۱۵ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده که به مدت سه روز انجام می‌گیرد، دو روز در شهرستان‌ها و یک روز به صورت متمرکز داخل استان برگزار می‌شود.

سردار مجیدی گفت: از ابتدای سال بحث راهیان نور، اعزام به مرقد امام خمینی (ره) و راهیان پیشرفت را داشتیم که همه در یک سطح بسیار بالایی با حمایت‌های استاندار انجام شد.

وی با بیان اینکه سقفی که برای راهیان نور ابلاغ شده بود بسیار کم بود اما در استان با بیش از ۳ هزار نفر برگزار شد، ابراز کرد: در بحث اعزام به مرقد امام (ره) نیز حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر ابلاغ بود که حدود ۷ هزار نفر اعزام شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در بحث راهیان پیشرفت با نگاه نسل جدید همچون دانش‌آموزان و دانشجویان که در تهران و اصفهان برنامه‌ریزی شده بود توانستیم بخشی از آنها را انجام دهیم؛ همچنین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان را در استان داریم که بیست و نهمین جلسه است که در همدان برگزار می‌شود و در کشور بی سابقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار