خبرهای داغ:
رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین؛

اصناف در سامانه سامح خود كنترلی و خود اظهاری بهداشتی ثبت كنند

اصناف در سامانه سامح خود كنترلی و خود اظهاری بهداشتی ثبت كنند
یوسفی با توجه به آئین نامه اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، همه اصناف باید خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی را انجام داده و گزارش آن را در سامانه "سامح" ثبت کنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

 

قزوین_به گزارش بسیج، با توجه به آئین نامه اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، همه اصناف باید خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی را انجام داده و گزارش آن را در سامانه "سامح" ثبت کنند.

 

این موضوع را هاشم یوسفی، رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در نشست هم اندیشی دفاتر خدمات سلامت، گفت و افزود: خود کنترلی و خود اظهاری توسط ممیزان کارشناسان بهداشت محیط در دفاتر خدمات سلامت انجام می شود و متصدیان اماکن و مراکز برای عقد قرارداد به دفاتر خدمات سلامت مراجعه کرده و صنف خود را اظهار کرده و قرار داد خود کنترلی را در دفاتر مذکور اخذ کنند.

 

این مسوول در ادامه تاکید کرد: اصناف باید براساس قراداد و نوع صنف به دفاتر خدمات سلامت مراجعه کرده و چک لیست صنف مربوطه را تکمیل و در سامانه سامح ثبت کنند. این اظهارات برای بازرس بهداشت محیط منطقه مرکز خدمات جامع سلامت، ارسال می گردد و بازرس مذکور بر بازرسی ممیزان نظارت کرده و در صورت عدم رفع نواقص بهداشتی؛ اخطار تعطیلی موقت ۴۸ ساعته برای آنان صادر می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار