اجرای 33 برنامه شاخص بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در هفته دفاع مقدس

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای 33 عنوان برنامه شاخص و محوری بسیج طلاب و روحانیون این استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۹۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات کنگره شهدای استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بر اساس نص صریح قرآن انسان باید در مقابل متجاوز بایستد و به دشمنان مقابله کند.
وی با اشاره به قداست کاری که حضرت امام خمینی (ره) برای این انقلاب و نظام انجام داد گفت: همه ما می‌دانیم جنگ یک تهدید است اما امام خمینی (ره) آن را تبدیل به یک فرصت کرد و این هنر رهبران بزرگ است.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: امام خمینی کاری کرد که جنگ یک دانشگاه برای ملت ایران شود و باید گفت این جنگ سه اثر و ثمر داشت و آن آبدیدگی مردم، آشکار شدن ماهیت دوستان و دشمنان و قدرت و عنایت خداوند بود.
دیباجی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند اسلام به چنین عظمت و شکوهی دست پیدا کند، گفت: وادادگی در مقابل دشمنان به کشور صدمه و آسیب می‌زند، بنابراین راهبرد و راه علاج حفظ و افزایش انقلابی گری، بصیرت داشتن و ایستادگی بر اصول مهم انقلاب و نظام است.
وی گفت: همچون سال‌های گذشته بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای 33 عنوان برنامه شاخص و محوری بسیج طلاب و روحانیون این استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و از جمله آن‌ها را تجلیل از پیشکسوتان طلبه و روحانی استان سمنان، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش جهاد تبیین، اعزام گروه‌های جهادی طلبه و روحانی استان به روستاهای طرود با محوریت فرهنگی و تبلیغی، برپایی ایستگاه صلواتی و ... برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار