خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

دفاع مقدس جزء جدایی‌ناپذیر تاریخ معاصر ما است

همدان-استاندار همدان گفت: دفاع مقدس جزء جدایی‌ناپذیر تاریخ معاصر ما و از افتخارات بزرگ این سرزمین است که رزمندگان ما در مقابل دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۹۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
دفاع مقدس جزء جدایی‌ناپذیر تاریخ معاصر ما است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان همدان در سالن شهدای استانداری ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس جزء جدایی‌ناپذیر تاریخ معاصر ما و از افتخارات بزرگ این سرزمین است که رزمندگان ما در مقابل دشمن ایستادند و کوچک‌ترین ذره‌ای از خاک کشور تجزیه نشد و این حاصل رشادت‌های آنها است که باید به احسن وجوه تکریم شود.

وی افزود: رزمایش «الی بیت المقدس» برای ارتقاء و آمادگی رزم گردان‌ها با یکسری از اهداف اجرا می‌شود و آمادگی برای عملیات امداد و نجات و تقویت روحیه سلحشوری و سازماندهی و توان جابجایی بسیجیان و هم افزایی بین سپاه و نیروهای لشکری و کشوری است.

استاندار همدان گفت: آنچه که لازم است انجام شود محوریت کار با فرماندهی سپاه است که در سطح شهرستان‌ها با کمک دستگاه‌ها برگزار خواهد شد؛ همچنین در این رزمایش هر اداره‌ای وظیفه خود را انجام دهد.

وی ابراز کرد: در بحث سالگرد شهید همدانی، نهمین سالگرد این شهیدی والامقام در استان همدان و از جمله تهران، گیلان، مازندران و کرمانشاه برگزار می‌شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: شهید همدانی قبل از انقلاب در مبارزه با ظلم طاغوت و در بعد از انقلاب با بدخواهانی که در غرب کشور به دنبال تجزیه کشور بودند مبارزه کرد و بعد از آن در جنگ تحمیلی حضور یافت و سپس برای حل مشکلاتی که در کشور وجود داشت حضور پیدا کرد و بعد از آن به عنوان مستشار در سوریه به عنوان مدافعین حرم حضور یافت که به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار