خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

همبستگی ارتش و سپاه یک تعاون است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: تعامل و هم‌کاری ارتش با سپاه فراتر از تعامل و همکاری بوده و این همبستگی یک تعاون است.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
همبستگی ارتش و سپاه یک تعاون است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده سپاه ناحیه بهار به‌همراه معاون اجرایی ناحیه بهار با فرمانده جدید تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی پادگان شهید قهرمان نیروی زمینی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این دیدار از زحمات سرهنگ مسلم سیامکی فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی پادگان شهید قهرمان تقدیر و اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی‌های متعدد خود از آغازین روز حمله رژیم بعث عراق با طراحی عملیات بزرگ کمان ۹۹ پاسخ دندان‌شکنی به متجاوزین داد و تا آخرین روز جنگ تحمیلی در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی و سرزمین ایران شهدای خود را تقدیم کرد.

سرهنگ مهدی هندی ورکانه افزود: تعامل و هم‌کاری ارتش با سپاه فراتر از تعامل و همکاری بوده و این همبستگی یک تعاون است.

سرهنگ مسلم سیامکی فرمانده پادگان شهید قهرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از کشور در دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج با تمام توان جنگید و پس از آن نیز ارتش در خدمت مردم در عرصه‌های مختلف هم‌چون حوادث طبیعی و حفظ و حراست از نظام اسلامی کوشیده است.

در پایان این دیدار فرمانده سپاه ناحیه بهار از فرمانده و یکی از کارکنان پادگان شهید قهرمان در هم‌راهی و هم‌کاری با سپاه ناحیه شهرستان بهار تقدیر به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار