خبرهای داغ:

افتخار آفرینی اساتید ومربیان عقیدتی سیاسی سپاه ولیعصر عج خوزستان در مسابقات جشنواره کشوری الگوی تدریس برتر سپاه در مشهد مقدس

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر ( عج) خوزستان با صدور پیامی کسب دو رتبه برتر کشوری توسط اساتید ومربیان عقیدتی سیاسی سپاه ولیعصر عج خوزستان در مسابقات جشنواره کشوری الگوی تدریس برتر سپاه در مشهد مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الإمام الرضا علیه السلام: من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز وج

 

مرحله مقدماتی این جشنواره در سال گذشته در مرکز استان با حضور بیش از هفتاد مربی عقیدتی سیاسی برگزار گردید که تعداد ۱۳ نفر مربی در ۷ رشته از استان خوزستان به مرحله کشوری راه یافتند و از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۲۷رشهریور در مرکز امامت مشهد با سایر مربیان کشوری رقابت بسیار سنگینی داشتند که با عنایت خاصه اقا علی ابن موسی الرضا ( ع) و تلاش خود اساتید و حمایت های همه جانبه مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی محترم سپاه استان و برنامه ریزی معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان وهمکاری همه رده ها بحمدلله جناب اقای دکتر علی رضایی در رشته تربیتی حائز رتبه سوم و حجت الاسلام سیاح صالحی در رشته تفسیر قرآن کریم حائز رتبه سوم گردیدند.

 

در این جشنواره قریب ۲۵۰ مربی از سراسر سپاه شرکت داشتند و هیئت داوران که اکثر انان از اساتید تراز اول کشور بودند این رقابت را قضاوت کردند. و مربیان هم رقابت بسیار نزدیک و تنگاتنگی باهمدیگر داشتند.

 

سایر مربیان اعزامی این رده هم تلاشهای بسیار خوبی داشتند وامتیازات قابل قبولی را کسب کردند و جزو نفرات بالای جدول رشته های خود بودند.

این افتخار را به خانواده بزرگ عقیدتی سیاسی و دفتر نمایندگی و مجموعه سپاه ولیعصر عج و کلیه اساتید ومربیان عزیز خاصه نفرات شرکت کننده و حائزین رتبه برتر کشوری تبریک عرض میکنم واز تلاشهای همه عزیزان تقدیر و تشکر میشود.

 

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر ( عج) خوزستان 

ارسال نظرات
آخرین اخبار